کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان یکپارچه‌سازی آمازون و اپیک گیمز با فروشگاه ویندوز فراهم شد

7 مهر 1400 ساعت 8:47

ایتنا - مایکروسافت اعلام کرد اجازه می‌دهد شرکت اپیک گیمز، آمازون و سایر شرکت‌ها فروشگاه برنامه خود را با بازار این غول فناوری یکپارچه کنند.




همچنین مایکروسافت اعلام کرد هنگامی که اپلیکیشن‌ها سیستم‌های پرداخت درون برنامه ای خود را مدیریت می کنند، سهمی از درآمد طراحان اپلیکیشن دریافت نخواهد کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تیم سویینی، مدیرعامل شرکت اپیک گیم در توییتی نوشت: مایکروسافت یک بار دیگر صنعت را با ویندوز جلو می‌برد و این بار یک پلتفرم باز با یک فروشگاه باز خواهد بود.

اپیک گیمز و اپل از سال گذشته درگیر یک اختلاف حقوقی شده‌اند. این شرکت سازنده بازی فورتنایت با ایجاد یک سیستم پرداخت درون برنامه ای مختص خود تلاش کرد کمیسیون ۳۰ درصدی اپل برای برخی از خریدهای دورن برنامه ای در فروشگاه اپ استور را دور بزند. یک قاضی فدرال ماه گذشته در پرونده پیگیری شده از سوی شرکت بازی اپیک گیمز، اعلام کرد طراحان برنامه می توانند مصرف کنندگان را به خارج از سیستم پرداخت اپل برای اپلیکیشنهای موبایلی هدایت کنند. همچنین به این شرکت بازی دستور داد به دلیل نقض قرارداد به اپل خسارت پرداخت کند.

بر اساس گزارش رویترز، طراحان برنامه مدت‌هاست از کمیسیون‌های اپل که بین ۱۵ تا ۳۰ درصد برای بسیاری از خریدهای اپ استور هستند، انتقاد دارند.


کد مطلب: 66260

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66260/امکان-یکپارچه-سازی-آمازون-اپیک-گیمز-فروشگاه-ویندوز-فراهم

ايتنا
  https://www.itna.ir