۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۰۲

ماژول دوربین گلکسی اس 22 اولترا افشا شد

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده خبر از آن دارد که ماژول دوربین گلکسی اس 22 اولترا با طراحی جدید P شکل به بازار عرضه خواهد شد.
ماژول دوربین گلکسی اس 22 اولترا افشا شد
گزارش‌های به دست آمده خبر از آن دارد که ماژول دوربین گلکسی اس 22 اولترا با طراحی جدید P شکل به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techeblog، اگر شما نیز جزو هوادارانی هستید که از خبر توقف خط تولید سامسونگ گلکسی نوت ناراحت شدید، حتما اگر بفهمید گلکسی اس 22 اولترا با قابلیت‌های هیجان انگیز این خط تولید به بازار عرضه خواهد شد، خوشحال خواهید شد.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که این پرچم دار از قلم اس استایلوس به صورت درونی پشتیبانی خواهد کرد و این قلم به جای اتصال به قاب‌های جانبی این همراه هوشمند، در بدنه آن تعبیه شده است. یکی از شایعات دیگر وجود ماژول دوربین چهارگانه P شکل در قسمتی پشتی بدنه این دستگاه است.
 
 
 
همانطور که از سامسونگ انتظار می‌رود، دوربین‌های در نظر گرفته شده در این ماژول همگی در نوع خود پیشرو هستند. لنز اصلی دوربین گلکسی اس 22 اولترا 108 مگاپیکسلی زاویه باز است که یک دوربین 12 مگاپیگسلی اولترا واید و دو سنسور تلفوتو 12 مگاپیکسلی با زوم نوری 3 و 10 برابری آن را همراه می‌کنند.
 
از سایر قابلیت‌های وعده داده شده برای عرضه در این تلفن همراه هوشمند پرچم دار می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED و یک دوربین سلفی که به صورت پانچی در صفحه نمایش طراحی شده است، اشاره کرد. همچنین این تلفن همراه هوشمند از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز بهره مند خواهد شد که برای روشن نگه داشتن صفحه نمایش یاد شده مناسب به نظر می‌رسد.
 
هنوز در رابطه با قیمت در نظر گرفته شده و زمان دقیق عرضه گلکسی اس 22 اولترا اطلاعات دقیقی در دست نیست اما انتظار می‌رود که این محصول در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز تیره به بازار عرضه شود و علاقه مندان بتوانند از میان تنوع‌های رنگ یاد شده گزینه نزدیک به سلیقه خود را انتخاب کنند.
 
کد مطلب: 66233
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام