۰
plusresetminus
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴

کامنت‌های توهین‌آمیز در توییتر محدودتر می‌شوند

ایتنا - ​​​​​​​توئیتر در تلاش است امکانات تازه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد تا آنها پاسخ‌های زننده و نامناسب به پست‌ها و توئیت های خود را به سادگی محدود کنند.
کامنت‌های توهین‌آمیز در توییتر محدودتر می‌شوند


با امکانات جدید توئیتر کاربران خواهند توانست پاسخ‌های نامناسب به پیام‌های خود را فیلتر کنند یا به طور کلی حساب‌های کاربری فحاش را محدود کنند تا آنها قادر به ارسال پیام‌های زننده نباشند.

به گزارش ایتنا از مهر، به گفته پائولا بارکانته طراح ارشد محصولات توئیتر این قابلیت‌ها بعد از بررسی و دریافت بازخوردهای مناسب از کاربران به توئیتر اضافه خواهند شد. به گفته وی توئیتر از کاربران خواهد پرسید آیا علاقه‌ای به فعال شدن این فیلترها برای شناسایی پاسخ‌های نامناسب به توئیت های خود دارند یا خیر و در صورت محدود شدن حساب‌های کاربری نامناسب، کاربران بی ادب و توهین کننده با استفاده از الگوهای توئیتر شناسایی و محدود می‌شوند.

با توجه به خودکار بودن این خدمات، ممکن است در آغاز دقت آنها کافی نباشد و حتی برخی واکنش‌ها و پاسخ‌های مؤدبانه و بدون مشکل هم فیلتر شوند.

از همین رو توئیتر به کاربران امکان می‌دهد پاسخ‌های انتخاب شده برای فیلتر شدن و همین طور حساب‌های محدودشده را مرور کرده و در صورت تمایل آنها را حذف نکنند. قرار است جزئیات بیشتر در مورد این خدمات در زمان عرضه آنها اعلام شود.
کد مطلب: 66215
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام