۰
plusresetminus
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۰
رپرتاژ آگهی

با گوشی های نسل جدید شیائومی که 5 جی را ساپورت می کنند آشنا بشید!

یکی از پیشروان گوشی هوشمند مطابق با اینترنت 5 جی، گوشی های جدید شیائومی هستند که با ارتقا ساختار سخت افزاری اتصال خود، در تلاش برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان می‌باشند.
با گوشی های نسل جدید شیائومی که 5 جی را ساپورت می کنند آشنا بشید!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اینترنت 5G به تازگی راه خود را به ایران باز کرده تا سکوی پرتابی باشد برای افزایش سرعت اینترنت و گوشی های هوشمند را برای ارتباطات ساده تر تجهیز کند. اما دلایل محبوبیت و استفاده از اینترنت نسل پنجم در گوشی های هوشمند چیست؟
1.    افزایش پهنای باند و در نتیجه سرعت اینترنت
2.    سطح وسیع تر اتصال اینـترنت اشیا در دنیای هوشمند امروز
3.    عملکرد مطمئن تر اتصالات

بنابراین با پیشرفت روزافزون فنآوری در زمینه‌ 5G، بسیاری از شرکت های مطرح گوشی سازی جهان سعی دارند با طراحی تلفن های هوشمند خود، همراه با این تکنولوژی جدید، گامی به سوی آینده ای سریع تر بردارند. یکی از پیشروان گوشی هوشمند مطابق با اینترنت 5 جی، گوشی های جدید شیائومی هستند که با ارتقا ساختار سخت افزاری اتصال خود، در تلاش برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان می‌باشند.

شیائومی پیشتاز در میدان 5 جی
در سالیان اخیرکمپانی شیائومی با تولید گوشی هایی با قیمت مناسب که ساختاری هماهنگ با اتصال اینترنت 5 جی دارند ، بهترین ها را برای کاربران خود تأمین ساخته است. بنابر بررسی شرکت تسک میران نسل جدید گوشی های 5 جی شیائومی در سال 2021 و سال های گذشته بدین شرح می‌باشند:

سری می 11 شیائومی و رشد اینترنت 5 جی
در سال میلادی جاری تولید انواع گوشی شیائومی 5 جی نسبت به سالیان گذشته افزایش بیشتری یافته است. فروش بالای سری گوشی های می 11 در امسال نشان داده که یکی از اهداف مخاطبان برای خرید گوشی های پرچم دار شیائومی علاوه بر امکان اتصال به وای فای6 و بلوتوث های 5.1 به بالا، برخورداری دستگاه از اینترنت 5 جی می‌باشد. با توجه به چنین رشدی، تا ماه گذشته مجموعه گوشی های شیائومی 11 که قابلیت اتصال به اینترنت 5 جی را داشتند، عبارت بودند از: شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11) و شیائومی می 11 آی (Xiaomi Mi 11i)، شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) و شیائومی می 11 لایت5G (Xiaomi Mi 11 Lite 5G).
اما در 15سپتامبر شیائومی با رونمایی از گوشی های جدید شیائومی 11 تی(Xiaomi 11T) ، شیائومی 11 تی پرو (Xiaomi 11T Pro) و شیائومی 11 لایت 5 جی  NE (Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE)  دایره محصولاتی که توانایی اتصال به اینترنت 5 جی دارند را گسترش داد.
 

ردمی نوت 10 پرو 5جی؛ یکه تاز میان رده ها
همزمان با عرضه گوشی های نسل جدید 5 جی شیائومی در اوایل 2021 بود که ردمی نوت 10 پرو 5G (Xiaomi Redmi Note 10 Pro 5G) به عنوان تنها میان رده جدیدی که قابلیت اتصال به اینترنت 5G  را دارد، معرفی شد. پیش از این نیز شیائومی بر اساس ساختار گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی
(Xiaomi Redmi Note 9T) اینترنت  5G را بر روی این گوشی آزمایش کرده بود تا نشان دهد می‌توان علاوه بر خرید یک تلفن همراه میان رده با قیمت مناسب، از امکاناتی چون طراحی نوین، رنگ های زیبا، دوربین های مدور و اینترنت پر سرعت، نیز بهره مند گشت.

پوکوهای قدرتمند
یکی از خصوصیات بارز شیائومی، توجه به نیاز کاربران است. این شرکت با طراحی گوشی های پوکو ایکس 3 جی تی (POCO X3 GT)، پوکو ام 3 پرو 5 جی  (POCO M3 Pro 5G)و پوکو اف 3  (POCO F3)نشان داده که کسانی که به بازی یا تماشای ویدئو و یا گشتن در اینترنت علاقه دارند، با سرعت بالای 5 جی این گوشی های جدید به سطح بالای لذت دست خواهند یافت. بنابراین دارندگان این نوع گوشی هنگام قطع شدن یا کم شدن سرعت اینترنت، هراسی از اختلال در عملکرد نخواهند داشت و می‌توانند به راحتی به بازی یا تماشای فیلم ادامه دهند.

نسل های گذشته آغازگر راه اینترنت 5 جی شیائومی
در سال های نخستین ورود اینترنت 5 جی به دنیای فنآوری، گوشی شیائومی می مکس3 5G
Mi Max3 5G) (Xiaomi یک پیشرو محسوب می‌ شد. پس از این گوشی بود که سری می 10 شیائومی برای علاقه مندان به سرعت بالای اینترنت، طراحی شدند و در آن زمان به عنوان معدود گوشی های 5 جی در جهان معرفی گشتند. سردمدار این نسل گوشی شیائومی می 10(Xiaomi Mi 10)  بود که با مدل های دیگری از سری می 10، مجموعه ای بی نظیر از گوشی های شیائومی را تشکیل دادند. نمونه های دیگر گوشی های این مجموعه عبارتند از: می 10 لایت(Xiaomi Mi 10 Lite) ، می 10 تی 5 جی (Xiaomi MiT 10 5G)، می 10 تی پرو 5 جی (Xiaomi MiT 10 Pro 5G)، می 10پرو(Xiaomi Mi 10)، می نوت 10 لایت(Xiaomi Mi Note 10 Lite) و می نوت (Xiaomi Mi Note 10).
شیائومی در اولین نسل های پوکو نیز پیشرفت بالای اینترنت را پیش بینی کرد و قابلیت 5 جی را در گوشی پوکو اف 2 پرو (Xiaomi POCO F2 Pro) خود قرار داد. همچنین برای گوشی هایی مانند گوشی می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) که تنها مدل مفهومی آن رونمایی شده و گوشی شیائومی میکس 4 (Xiaomi Mix 4) که به زودی به بازار می‌آید، وجود اینترنت 5G شرطی اساسی شمرده می‌شود.
 

هنگام خرید آینده نگر باشید!
با توجه به گسترش اینترنت 5 جی در ایران در آینده ای نزدیک، هنگام خرید گوشی هوشمند خود توجه داشته باشید که در دسته بندی برترین تلفن های هوشمند جهان فقط بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین نیست که قرار می‌گیرد، بلکه ویژگی هایی چون سرعت و قدرت پردازش، اتصال به سریع ترین اینترنت موجود در جهان، خدماتی که پس از فروش و گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد نیز نقشی مهم در تبدیل تلفن های شیائومی به برترین ها ایفا می‌نماید. می‌توان دسته بندی گوشی های هوشمند شیائومی که تاکنون با اینترنت 5 جی به بازار آمده‌اند را در دو جدول زیر مشاهده کرد: 
 
 

 
کد مطلب: 66214
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام