۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۴۴

مرورگر بریو با عرضه قابلیت کنفرانس ویدیویی به جنگ زوم می‌رود

ایتنا- کمپانی بریو سافت ور به تازگی به صورت رسمی راه اندازی یک قابلیت کنفرانس ویدیویی که به صورت مستقیم در مرورگر خود تعبیه شده است، را اعلام کرد.
مرورگر بریو با عرضه قابلیت کنفرانس ویدیویی به جنگ زوم می‌رود
کاربران قابلیت کنفرانس ویدیویی جدید مرورگر بریو که بریو تاک تام دارد، می‌توانند به صورت مستقیم از طریق نسخه دسکتاپ بریو با یکدیگر کنفرانس ویدیویی داشته باشند.
 
به گزارش ایتنا، برای انجام این کار کلیک روی آیکون دوربین بریو تاک یا رفتن به وب‌سایت talk.brave.com برای شروع ویدیو کال از نسخه‌های دسکتاپ و موبایل مرورگر بریو کافی است.
 
کاربران همچنین می‌توانند کاربران هر مرورگر مدرنی را به شرکت در کنفرانس ویدیویی خود دعوت کنند و تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشند آن است که کنفرانس ویدیویی یاد شده حتما باید از مبدا مرورگر بریو آغاز شده باشد. بریو تاک با استفاده از پلتفرم متن باز Jitsi ساخته شده است و بسیاری از قابلیت‌های Jitsi Meet را به ارث برده است.

 

زوم و بسیاری از تامین کنندگان خدمات کنفرانس ویدیویی روی تماس ها، داده‌های بزرگ و تصاویر کاربران نظارت می‌کنند اما کاربران با استفاده از بریو تاک می‌توانند به منظور جلوگیری از استراق سمع لایه‌های مختلفی از رمزنگاری را روی تماس‌های خود اعمال کنند.
 
سرورهای بریو سافت ور همنین داده‌های بزرگ را ذخیره نمی کنند و به این ترتیب تماس ها، تصاویر و فعالیت‌های کاربران به هیچ عنوان ضبط نمی شوند یا با سایر کاربران به اشتراک گذاشته نخواهد شد. علاوه بر این از آنجایی که بریو تاک درون مرورگر بریو فعال است، کاربران به دانلود نرم افزارهای اضافی نیازی نخواهند داشت.
 
بریو تاک علاوه بر قابلیت‌های امنیتی از تماشای گروهی ویدیو، استریم آنلاین یوتیوب و زمان نامحدود تماس برای کاربرانی که از اشتراک رایگان استفاده می‌کنند پشتیبانی می‌کنند. با این حال آن دسته از کاربران که به میزبانی تماس‌های بیشت از سه نفر مایل هستند می‌توانند با پراخت 7 دلار در ماه اشتراک برتر بریو را خریداری کرده و از امکاناتی نظیر ضبط تماس‌ها و ابزارهای میزبانی نظیر مسکوت کردن مشترکان برخوردار شوند.
کد مطلب: 66200
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام