۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۵

قابلیت جدید گوگل: ارائه سابقه و تاریخچه تبلیغ کننده به مشتریان

ایتنا- گوگل به زودی به کاربران خود امکان می‌دهد که تاریخچه‌ای کوتاه از تبلیغ دهندگان را در بخش اطلاعات مرتبط با هر تبلیغ مشاهده کنند.
قابلیت جدید گوگل: ارائه سابقه و تاریخچه تبلیغ کننده به مشتریان
گوگل به زودی به کاربران خود امکان می‌دهد که تاریخچه‌ای کوتاه از تبلیغ دهندگان را در بخش اطلاعات مرتبط با هر تبلیغ مشاهده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که تبلیغ یک گجت یا برند لباس ناآشنا را دیده باشید و در اصالت آن شک و تردید داشته باشید؟ به گفته گوگل به زودی در چنین شرایطی می‌توانید اطلاعات بیشتری از ارائه دهنده تبلیغ در اختیار داشته باشید.
 
کمپانی گوگل به تازگی در بخش درباره این تبلیغ (about this ad) صفحاتی را برای معرفی بیشتر تبلیغ کننده‌ها در نظر گرفته است که نه تن‌ها اطلاعات بیشتری را درباره بازاریاب تایید شده این کمپانی در اختیارتان قرار می‌دهد بلکه تبلیغاتی که آن کمپانی در 30 روز گذشته توسط گوگل انجام داده است نیز به نمایش می‌گذارد.
 
 
 
 به این ترتیب در صورت وجود هرگونه مورد مشکوک و مغایرت اطلاعات با محتوای ارائه شده می‌توانید تبلیغ یاد شده را به گوگل گزارش کنید و این کمپانی نیز به شکایت ارسالی رسیدگی می‌کند و در صورت درست بودن ادعای شما با کمپانی تبلیغ کننده برخورد خواهد کرد.
 
قابلیت تاریخچه تبلیغات به زودی و در طی ماهه‌‌های آینده برای کاربران امریکایی فعال خواهد شد و در طی سال 2022 میلادی برای کاربران سراسر جهان فعال می‌شود. گوگل همچنین اظهار داشت که به بررسی راه‌‌های جدید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر به مخاطبان تبلیغات می‌اندیشد.
 
ارائه چنین اطلاعاتی موجب می‌شود که کاربران بتوانند با دید بازتری در رابطه با خرید‌‌های آنلاین خود از محل تبلیغات گوگل بیندیشند. دانستن تاریخچه تبلیغ دهنده موجب می‌شود که کاربران بتوانند درباره جدید بودن آن کمپانی یا گذشته آن تحقیق اندکی به عمل بیاورند و شک و تردید‌‌های خود را برطرف کنند.
کد مطلب: 66193
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام