۰
plusresetminus
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰

قابلیت جدید اینستاگرام برای ارتباط کاربران با افراد خاص

ایتنا- اینستاگرام قابلیت جدیدی را به کاربران خود ارائه خواهد کرد که موجب می‌شود تا افراد خاصی بتوانند در جستجوها اولویت بیشتری نسبت به سایر نتایج مشابه داشته باشند.
قابلیت جدید اینستاگرام برای  ارتباط کاربران با افراد خاص
اینستاگرام قابلیت جدیدی را به کاربران خود ارائه خواهد کرد که موجب می‌شود تا افراد خاصی بتوانند در جستجوها اولویت بیشتری نسبت به سایر نتایج مشابه داشته باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال کار کردن بر روی یک ابزار جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتر و بهینه‌تری بر روی الگوریتم خوراک ورودی حساب کاربری خود داشته باشند.
 
آلساندرو پالوتزی که یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار برای پلتفرم‌های همراه است به تازگی یک سری اسکرین شات را منتشر کرده است که بر اساس آن‌ها این قابلیت جدید با نام Favorites در حال توسعه است.
 
این تصاویر نشان داده‌اند که این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید اعضای خانواده، تولیدکنندگان محتوای محبوب خود و موارد دیگری از این دست را در خوراک ورودی اینستاگرام خود در اولویت قرار بدهید تا در زمان گشودن نرم‌‌افزار همیشه ابتدا با محتوای این افراد روبرو شوید.
 
در سال 2016 بود که اینستاگرام به رویکرد ترتیبی زمانی برای نمایش محتوا روی آورد و کاربران از آن زمان به بعد بارها اعتراض خود را به نحوه نمایش محتوا اعلام کرده بودند.
 
 
 
چندی پیش آدام موسری به عنوان مدیر اینستاگرام درباره این دغدغه کاربران در بلاگ شخصی خود صحبت کرده بود و توضیحاتی درباره نحوه کار کردن الگوریتم‌های مختلف داده بود.
 
الگوریتم فعلی به میزان محبوبیت یک پست نگاه کرده و سپس آن را بر اساس فعالیت‌های قبلی شما اولویت بندی خواهد کرد و ترتیب در فید ورودی شما بر اساس ترکیبی از این دو مورد ایجاد خواهد شد.
 
البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت به صورت رسمی به امکانات جدید اینستاگرام افزوده خواهد شد یا در طول فرایند توسعه ممکن است شاهد از دست رفتن این قابلیت باشیم.
 
قاعدتا پیش از عرضه ابتدا یک دوره آزمایش داخلی و سپس یک دوره آزمایش توسط کاربران محدود بر روی چنین قابلیتی انجام خواهد شد و مسلما نتایج این آزمایش‌ها تاثیر بسزایی بر روی آینده این سیستم خواهند داشت.
کد مطلب: 66189
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام