۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸

کاهش قیمت بیت‌کوین به زیر ۴۴۰۰۰ دلار

ایتنا - قیمت بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، در حالی به زیر ۴۴۰۰۰ دلار سقوط کرد که نگرانی‌ها درباره ارزش سهام‌های جهانی به بازار ارز دیجیتال نیز سرایت کرد.
کاهش قیمت بیت‌کوین به زیر ۴۴۰۰۰ دلار

قیمت بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، روز دوشنبه در حالی به زیر 44000 دلار سقوط کرد که نگرانی‌ها درباره ارزش سهام‌های جهانی به بازار ارز دیجیتال نیز سرایت کرد.

به گزارش ایتنا از تسنیم، بر اساس گزارش کوین متریکسCoin Metrics، بیت کوین در طول معاملات روز دوشنبه تا 10 درصد کاهش یافت و به 43692.57 دلار کاهش یافت.

سایر ارزهای رمزپایه نیز در وضعیت نزولی قرار گرفتند. اتریوم با کاهش 9 درصدی به 3038.74 دلار رسید و ریپل نیز با افت 14 درصدی بدترین عملکرد را داشت.

لیا والد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال Valkyrie در این باره گفت: فروش گسترده (ارزهای دیجیتال) ادامه یک الگوی ثابت است که در آن معامله گران دارایی‌های پرخطر خود را نقد می‌کنند تا وضعیت مارجین کال (اخطاریه افزایش وجه تضمین) خود را جبران کنند یا اینکه در حاشیه بنشینند تا بازار آرام شود و در بازگشت به موقعیت‌های خطرناک‌تر احساس راحتی بیشتری کنند.

وی افزود: اگر بیت کوین این فرصت را هرگز نداشته است که خود را به عنوان یک پناهگاه امن یا طلای دیجیتالی معرفی کند، اکنون که شرکت‌های آمریکایی نیز در گزارش‌های درآمد خود نتایج ضعیفی را اعلام می‌کنند، احساس می‌کنم زمان آن فرا رسیده است.

بر اساس این گزارش، سقوط ارزهای رمزنگاری شده در شرایطی رخ می‌دهد که فروش گسترده‌تری در بازارهای جهانی سهام ایجاد شده است، چرا که ترس از مشکلات فزاینده در غول املاک چین یعنی شرکت اورگراند، وجود دارد.

پانکاج بالانی، مدیرعامل صرافی دلتا به کوین دسک گفت: به نظر می‌رسد سرمایه گذاران از ترس از این که (یک بحران) در گروه اورگراند چین ممکن است به یک مشکل سیستمیک برای بازارهای جهانی تبدیل شود، گزینه‌های (سرمایه گذاری) پرخطر را از روی میز کنار می‌زنند.

سقوط بازار ارز دیجیتال در حالی رخ داد که السالوادور از رکود ارزهای رمزنگاری شده استفاده کرد و 150 بیت کوین دیگر خریدری کرد.

با وجود افت قیمت، بیت کوین تا سال 2021 تقریبا 50 درصد رشد کرده است.
کد مطلب: 66183
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام