کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی BMW از مدل‌های مفهومی مجوزدار موتورسیکلت‌های برقی CUBE و SoFlow

سايت خبری ايتنا , 2 مهر 1400 ساعت 19:49

ایتنا - یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این وسیله نقلیه این است که دارای یک شاسی بارگیری چندمنظوره با اتصالاتی است که از تعداد متفاوتی از بار و کودکان پشتیبانی می‌کنند.


BMW خودروهای سواری، شاسی بلند و موتورسیکلت تولید می‌کند. این خودرساز در حال تهیه مجوز تولید وسائل نقلیه مناسب برای رفت و آمد داخل شهری است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، BMW از دو مدل مفهومی رونمایی کرده که در حال پیاده‌سازی آنها با شرکتهای شریکش، یعنی CUBE و SoFlow، است. هر دو شرکت مدل‌های مفهومی را رونمایی خواهند کرد که مبتنی بر لایسنس‌هایی هستند که توسط BMW در نمایشگاه IAA Mobility 2021، در مونیخ، اعطا شده است.
 
سه‌چرخه CUBE Concept Dynamic Cargo برای حمل بار طراحی شده که الهام گرفته از BMW است. طراحی این وسیله نقلیه نویدبخش ارائه امکان کاربردهای انعطاف‌پذیر و حفاظت از محیط زیست با قابلیت عملکرد در تمام طول سال است.
 


این مدل مفهومی یک دوچرخه برقی است که دستیار برقی آن به محض استارت زدن پدال توسط راننده‌اش فعال می‌شود. الکتریسیته محرکه دو چرخ عقب است، و به نظر می‌رسد که سواری گرفتن از این سه‌چرخه باربر به آسانی یک دوچرخه معمولی باشد. قابلیت حمل بار در آن به شکلی طراحی شده که راندن سه‌چرخه سخت نشود.
 
یکی از باحالترین جنبه‌های این وسیله نقلیه این است که دارای یک شاسی بارگیری چندمنظوره با اتصالاتی است که از تعداد متفاوتی از بار و کودکان پشتیبانی می‌کنند. مدل مفهومی دیگر SoFlow Concept CLEVER COMMUTE است که الهام گرفته از BMW است. این وسیله دارای یک طراحی ارگونومیک است و برای استفاده روزمره طراحی شده است. این اسکوتر برقی از الکتریسیته برای آسان و راحت کردن رفت و آمد مسافت‌های کوتاه استفاده می‌کند.
 
 

طراحی این مدل مفهومی به شکلی است که به راحتی قابل تا شدن و قرار داده شدن در صندوق عقب ماشین است. همچنین دارای یک حالت حمل و نقل عمومی است که به شکلی طراحی شده که سفر با وسائل حمل و نقل عمومی را بتوان با استفاده از اسکوتر برقی ترکیب نموده و مسافت بیشتری را با وسیله طی کرد.


کد مطلب: 66147

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66147/رونمایی-bmw-مدل-های-مفهومی-مجوزدار-موتورسیکلت-های-برقی-cube-soflow

ايتنا
  https://www.itna.ir