۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱
رپرتاژ آگهی

از آیفون 13 چه می‌دانید؟

تکنولوژی و فناوری جدید عکاسی به کاربران امکان می‌دهد ویرایش دلخواه خود را بر روی عکس شخصی برای هر تصویر که در حال پردازش است انجام دهند. سیستم دوربین دوگانه و قدرت عکاسی محاسباتی از Smart HDR 4 پشتیبانی می کند.
از آیفون 13 چه می‌دانید؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



آیفون 13 بالاخره آمد. و ما تمام جزئیات مربوط به آیفون‌های جدید را داریم: یک بریدگی کوچکتر، نمایشگرهای روشن‌تر ، تراشه سریعتر A15 Bionic و دوربین مورب. عمر باتری نیز بهتر می‌شود.
آیفون 13 مینی صفحه نمایش 5.4 اینچی امولد دارد، در حالی که آیفون 13 و آیفون 13 پرو هر دو در 6.1 اینچ عرضه می شوند. عمر باتری آیفون 13 مینی، یک ساعت و نیم بیشتر از آیفون 12 مینی دوام است.
ویژگی جدید لنزهای مورب آیفون 13 مینی از مدل‌های قبلی خود متمایز می‌شود.
رنگ‌های آیفون 13 مینی و آیفون 13 در صورتی، آبی، نیمه شب(مشکی)، نور ستاره‌ای(سفید) و محصول(RED) عرضه می‌شود.

هر چهار مدل آیفون 13 مجهز به حالت سینمایی هستند که فیلمبرداری حرفه‌ای را با فناوری Dolby Vision HDR در فیلم‌ها ارائه می‌دهند. توانایی Cinematic Mode برای تغییر تمرکز و دنبال کردن سوژه فیلم شما است. اگر سوژه حرکت کند، فوکوس نیز تغییر می‌کند. اگر فرد به طرف دیگر نگاه کند، تمرکز به سمتی که سوژه به آن نگاه می‌کند تغییر می‌کند. همچنین می‌توان به سادگی برای تغییر نقطه تمرکز ضربه بزنید و سپس دوباره ضربه بزنید تا فوکوس قفل شود.
برای آیفون 13 و آیفون 13 مینی، پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای برای استفاده در بازی و عکاسی بسیار مناسب است. این گوشی اپل مانند سایر اعضای خانواده آیفون 13 به تراشه جدید و قدرتمند A15 Bionic مجهز است که با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد. انتظار می‌رود آیفون ۱۳ مینی در نسخه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی به فروش برسد و به یک باتری 2406 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد.

دیزاین داخلی و خارجی آیفون 13 و آیفون 13 مینی از نو طراحی شده اند و در پنج رنگ فوق‌العاده زیبا با لبه تخت و یک قاب آلومینیومی مستحکم عرضه می‌شوند. نمایشگرهای 6.1 اینچی و 5.4 اینچی دارای محافظ سرامیکی در جلو هستند که فقط iPhone مجهز به آن است. البته هر چهار مدل دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب هستند. طراحی جدید دوربین عقب با لنزهایی که به صورت مورب جای‌گرفته‌اند و یک سیستم دوربین True Depth با طراحی کوچکتر برای گزینه Face ID؛ ایمن ترین احراز هویت صورت که تنها اپل توانست آن را بی‌نقص اجرا کند.

یک موتور عصبی سریعتر در A15 Bionic، پردازشگر سیگنال تصویر جدید (ISP)، و پیشرفت در عکاسی محاسباتی از ویژگی های جدید در iPhone 13 و 13 mini می‌باشد.
تکنولوژی و فناوری جدید عکاسی به کاربران امکان می‌دهد ویرایش دلخواه خود را بر روی عکس شخصی برای هر تصویر که در حال پردازش است انجام دهند. سیستم دوربین دوگانه و قدرت عکاسی محاسباتی از Smart HDR 4 پشتیبانی می کند، در حال حاضر با بهبود رنگ، کنتراست و نور برای هر سوژه در یک عکس جمعی، واقعی تر شدن تصاویر و همچنین بهبود حالت شب و دوربین true Depth از تمام ویژگی‌های شگفت انگیز جدید آیفون 13 می‌باشد.
آیفون 13 پرو قادر به عکاسی ماکرو با نمای نزدیک است و همه دوربین‌های آن از حالت شب پشتیبانی می‌کنند. سیستم دوربین true depth  برای فناوری Face ID که یک بافت شیشه‌ای مات روی آن را پوشانده است. آیفون 13 و آیفون 13 پرو هر دو در 6.1 اینچ عرضه می‌شوند باتری آیفون 13 pro بزرگتر است و 1.5 ساعت بیشتر از 12 pro شارژ را نگه‌ می‌دارد. همچنین تراشه A15 bionic با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد که برای اولین بار با 1 ترابایت حافظه داخلی از راه می‌رسند. و همچنین تراشه A15 Bionic قوی ترین گرافیک تاریخ را با 50 درصد عملکرد بهتر نسبت به گوشی‌های رقیب (دارای رتبه) وعده می‌دهد.
صفحه نمایش آن از نوع super Retina XDR است که حداکثر 1000 نیت روشنایی بهتر در فضای باز دارد. iPhone 13 Pro  مجهز به نمایشگر Promotion است این بدان معناست که این گوشی می تواند صفحه نمایش خود را تا 120 هرتز یا تا 10 هرتز افزایش دهد.
اپل همچنین با توسعه دهندگان همکاری می‌کند تا برنامه‌ها و بازی‌های خود را برای برنامه‌های 120 هرتز افزایش دهند.
آیفون 13 پرو همچنین می تواند فیلم هایی با فرمت Pores ضبط کند که فرصت‌های ویرایش با کیفیت حرفه‌ای بالا را فراهم می‌کند.
 
آیفون 13

آیفون 13 پرو دارای فوکوس خودکار فوق عریض و لنز تله فوتو جدید با زوم اپتیکال 3x هستند. هر سه دوربین نیز از حالت شب پشتیبانی می‌کنند. دوربین فوق عریض همچنین می‌تواند عکاسی ماکرو را در فاصله نزدیک به 2 سانتی متر انجام دهد، که باعث افزایش بیشتر قابلیت‌های عکاسی با مدل  13 Pro می شود.

فروشگاه اینترنتی تلکام در تهیه و فروش انواع گوشی موفق عمل کرده‌است، بروزترین محصول دیجیتال جهان را با ما دنبال کنید.
انتظار می‌رود این محصول در نسخه‌های 128، 256، 512 و 1024 گیگابایتی در اختیار خریداران قرار گیرد.
آیفون 13 ویدئوهای سینمایی (حالت عمودی) را ارائه می‌دهد، که ضبط ویدئویی شبیه فیلم را ارائه می‌دهد که تمرکز را بر روی موضوعات مختلف تغییر می‌دهد. همچنین اتصال 5G را پشتیبانی می‌کند.

آیفون 13 پرو در رنگ‌های گرافیتی، طلایی، نقره‌ای، آبی ملایم عرضه می‌شود.
قیمت آیفون 13 پرو 999 دلار است. علاوه بر این، گزینه جدید ذخیره سازی 1 ترابایتی وجود دارد.
آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دارای یک GPU بزرگتر با پنج هسته هستند. اپل می‌گوید مدل های Pro دارای قدرتمندترین GPU موبایل هستند که ظاهرا 50 درصد سریعتر از رقبا عمل می‌کنند. در ترکیب با قابلیت‌های جدید عکاسی و فیلمبرداری، این می‌تواند گام بلندی برای بهره وری خلاقانه باشد.
همچنین آیفون 13 pro max ،2.5 ساعت دوام بیشتری نسبت به آیفون 12 pro max دارد.         
ما چیزی در مورد ارتقاء شارژ آیفون 13 نشنیدیم، بنابراین انتظار داریم که هر چهار گوشی همچنان با سیم 20 واتی و 15 وات برای Mag Safe بی سیم شارژ شوند. قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس 1099 دلار است.
 
آیفون 13

در آیفون 13 pro max نیز تمرکز بزرگ بر دوربین‌ها و تراشه A15 Bionic و قبلیت cinematic mode است. همه این‌ها ارتقاء قابل توجهی است. ناچ کوچکتر است (در نهایت) با قابلیت‌های عکاسی مطمئنا چشمگیر. آیفون 13 pro max نیز دارای تثبیت کننده تغییر سنسور هستند.

تجربه 5G در مکان‌های بیشتر
جهان به سرعت به سمت 5G در حال حرکت است و iPhone تجربه 5G پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که نحوه اتصال، اشتراک گذاری و لذت بردن کاربران از محتوا را دگرگون می‌کند. طراحی سخت‌افزاری در خط آیفون 13 دارای باندهای 5G بیشتری است که به آن امکان می‌دهد تا در پوشش‌های بیشتر و عملکرد بهتر در مکان‌های بیشتری از طریق 5G استفاده کند.
 
آیفون و محیط زیست
آیفون 13 به منظور به حداقل رساندن تأثیر مضر بر محیط زیست طراحی شده است، از جمله خطوط آنتن که از بطری‌های پلاستیکی آب چرخه دار استفاده می‌کنند که از نظر شیمیایی به یک ماده قوی تر و با کارایی بالا تبدیل شده است-اولین صنعت. آیفون همچنین از عناصر خاکی کمیاب بازیافتی 100 درصدی در آهن ربا مانند که در Mag Safe استفاده می‌شود، 100 درصد قلع بازیافت شده در لحیم کاری در ساخت باتری استفاده می‌کند، از 100 درصد طلای بازیافتی در آبکاری صفحه اصلی و سیم در دوربین جلو و دوربینهای عقب استفاده می کنند. بسته بندی جدید، بسته بندی پلاستیکی بیرونی را حذف می کند، از 600 تن پلاستیک جلوگیری می‌کند و اپل را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از تمام بسته بندی‌ها تا سال 2025 نزدیک می‌کند.
 
 
کد مطلب: 66145
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


کیمیا
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرسی از توضیحات کاملتون
آیفون بی نظیر
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام