۱
plusresetminus
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴

سیم‌کارت‌های ویژه جوانان و دانشجویان توسط همراه اول عرضه شد

ایتنا -​​​​​​​ عرضه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ویژه جوانان و دانشجویان با امکاناتی از جمله ۲۴ گیگابایت شش ماهه و ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه آغاز شد.
سیم‌کارت‌های ویژه جوانان و دانشجویان توسط همراه اول عرضه شد


با سپری شدن تدریجی ایام تعطیلات تحصیلی و نزدیک شدن به دوران شروع مجدد سیستم رسمی آموزشی کشور، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: همراه اول طرح‌های ویژه «جوانان» و «دانشجویان» را آغاز کرده است. بدین ترتیب تمامی افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله می‌توانند سیمکارت دائمی جوانان همراه اول را با قیمت ویژه و بسته‌های خوش‌آمدگویی از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول خریداری کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق اعلام، جوانان متقاضی استفاده از شرایط این طرح ویژه می‌توانند سیم‌کارت‌ دائمی همراه اول را با تخفیف ویژه به قیمت ۶۰ هزار تومان، به همراه بسته‌های خوش‌آمد ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز و ماهانه ۲.۵ گیگابایت اینترنت به مدت چهار ماه از ماه دوم فعال‌سازی خریداری کنند.
 
بر این اساس دانشجویان هم می‌توانند با خریداری سیم‌کارت‌ اعتباری دانشجو با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم‌های پیش رو را بیش از پیش بچشند. سیم‌کارت‌ دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیم‌کارت‌های دانشجویی، از مکالمات رایگان درون‌شبکه در روزهای جمعه بهره‌مند شوند.
 
بنا بر اعلام همراه اول بسته خوش‌آمدگویی همراه اول نیز شامل ۲۴ گیگابایت شش ماهه یا به عبارتی ماهانه چهار گیگابایت اینترنت به مدت شش ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه،  ۴۰۰۰ تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که سال تحصیلی گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور، آموزش مجازی را اجباری کرده بود، با ادامه حضور این ویروس در کشور، همچنان فرآیند آموزش به صورت مجازی ادامه دارد. بدین منظور امکاناتی از جمله اهدای اینترنت رایگان و رایگان شدن شبکه دانش‌آموزی که سال گذشته از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، ادامه دارد و مسیر آموزش مجازی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان تسهیل کرده است، هرچند مشکلات زیرساختی هنوز هم وجود دارد و سرعت و کیفیت اینترنت را تحت تاثیر قرار داده است.

در حال حاضر، با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همکاری با وزارت آموزش و پرورش، مسیر رایگان‌سازی شاد را ادامه داده و هریک از اپراتورها نیز در تلاش برای ارائه امکاناتی برای دانش‌آموزان و دانشجویان هستند و عرضه سیم‌کارت‌هایی با برخورداری از مکالمات و اینترنت رایگان هم ازین دست اقدامات است.
کد مطلب: 66130
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام