۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳

خودداری توییتر از افزودن برچسب برای توییت ضدواکسن نیکی میناژ

ایتنا - ​​​​​​​توئیتر از افزودن برچسب به توئیت یک رپر مشهور در قاره آمریکا که مدعی شده تزریق واکسن کرونا موجب ناباروری افراد می‌شود خودداری کرده است.
خودداری توییتر از افزودن برچسب برای توییت ضدواکسن نیکی میناژ


در شرایطی که توئیتر مدعی شده برای مشخص کردن پیام‌های دروغ پراکن در مورد واکسن کرونا از برچسب اطلاع رسانی استفاده کرده یا این پیام‌ها را پاک می‌کند، این کار را در مورد توئیت نیکی میناژ رپر مشهور کشور ترینیداد که در قاره آمریکا شهرت زیادی دارد، انجام نداده است.

به گزارش ایتنا از مهر، وی در توئیت خود مدعی شده تزریق واکسن کرونا باعث شده دوست خواهرزاده اش توان باروری خود را از دست بدهد. این در حالی است که هیچ شواهد علمی وجود ندارد که ثابت کند تزریق واکسن کرونا موجب مشکلات باروری در زنان یا مردان می‌شود.

این رپر تصریح کرده خواهرزاده اش قصد ندارد واکسن کرونا بزند، زیرا دوستش با این کار نابارور شد. میناژ در توئیتر ۲۲.۶ میلیون نفر دنبال کننده دارد و مدعی شده عروسی این فرد که مذکر است به علت وقوع همین مشکل به هم خورده و افراد باید خود بدون تحت فشار قرار گرفتن در مورد واکسن زدن تصمیم بگیرند.

سخنگوی توئیتر در واکنش به انتقاد رسانه‌ها در مورد بی تفاوتی خود مدعی شده که این توئیت قوانین آن را نقض نمی‌کند. در عین حال این فرد توئیت های دیگری نیز داشته و گفته خود حتماً واکسن می‌زند، زیرا می‌خواهد به مسافرت‌های کاری برود و بسیاری از کشورها بدون واکسینه شدن چنین اجازه‌ای نمی‌دهند. توئیتر قبلاً مدعی شده بود با انتشار اخبار دروغ در مورد واکسن کرونا مقابله می‌کند.
کد مطلب: 66100
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام