۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
رپرتاژ آگهی

چرا چند گوشی شیائومی در کشورهای دیگر قفل شدند؟

از این پس کاربران برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، باید از کانال های معتبر خرید گوشی شیائومی را انجام دهند. تا شرکت مذکور با کمک گارانتی اصلی شیائومی بتواند مشکلات پیش آمده برای دستگاه های خریداری شده را حل نماید.
چرا چند گوشی شیائومی در کشورهای دیگر قفل شدند؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



از آن‌جا که در چند روز اخیر اخباری در ارتباط با قفل شدن گوشی های شیائومی شنیده شده است و تسک میران به عنوان نمایندگی رسمی شیائومی در راستای صحت سنجی این خبر برآمد و بر اساس نتایج اعلام کرد که سخنگوی شیائومی در روز دوشنبه 22 شهریور در بیانیه ای علت قفل شدن چند گوشی شیائومی در برخی کشورها نظیر کوبا را  خرید غیر قانونی آنها بیان کرده است.
به این معنا که گوشی های شیائومی که به صورت قاچاق وارد این کشور و دیگر کشورهای منطقه، نظیر ایران، کریمه، کره شمالی، سودان و سوریه شدند، امکان قفل شدن آنها وجود دارد.

یک نماینده خوب؛ برطرف کننده مشکلات
سخنگوی شیائومی حفاظت از اطلاعات و امنیت کاربران به دلیل گسترش فضای بازار خاکستری در این کشورها را علت این اقدام شیائومی معرفی کرد.
او همچنین ادامه داد پس از بررسی و تحقیقات لازم در مورد گوشی های قفل شده، اکنون شرکت شیائومی قفل آن ها را گشوده است. بنابراین از این پس کاربران برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، باید از کانال های معتبر خرید گوشی شیائومی را انجام دهند. تا شرکت مذکور با کمک گارانتی اصلی شیائومی بتواند مشکلات پیش آمده برای دستگاه های خریداری شده را حل نماید.
 
تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی

با توجه به این بیانیه، وجود نمایندگی رسمی شیائومی امنیت خاطری برای مشتریان ایجاد می‌نماید.
در ایران نیز تسک میران تضمینی برای خریداران گوشی شیائومی است تا مانعی برای هرگونه اتفاقی برای آنان گردد.

می‌توان نتیجه گرفت که واردات قانونی و کانال‌های پاسخگویی گسترده مانند خدمات پس از فروش و پشتیبانی آنلاین، انتخاب گوشی شیائومی از نمایندگی تسک میران را به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است.
 
تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شیائومی و مقایسه انواع گوشی های برند شیائومی با یکدیگر به سایت شیائومی مراجعه کنید.
 
 
کد مطلب: 66096
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام