۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷
رپرتاژ آگهی

تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شرکت تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی در ایران است که از آغاز فعالیت خود تاکنون با عرضه بهترین خدمات پس از فروش، گارانتی معتبر، قیمت مناسب گوشی شیائومی و خرید آنلاین یا حضوری توانسته به جایگاه مناسبی دست یابد که این نشان از توجه این شرکت به اطمینان و راحتی مشتریان برای رضایت هر چه بیشتر آنان هست.
تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی در ایران
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



وجود یک نمایندگی خوب که بتواند با پاسخگویی به سوالات خریداران و ارائه راهنمایی های لازم، رضایت و اطمینان خاطر مشتریان را به دست آورد، در هنگام خرید گوشی، حائز اهمیت است. بنابراین شرکت تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی در ایران می کوشد تا با ارائه بهترین خدمات پس از فروش به خریداران آسودگی خاطر را برای مشتریانش فراهم سازد. اما چه ویژگی هایی موجب شده تسک میران نماینده ای معتبر برای شیائومی در ایران محسوب گردد؟

خرید گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران
قیمت مناسب و کیفیت بالای گوشی های شیائومی باعث شده این
 گوشی از پرفروش ترین ها در ایران باشد. با وجود نمایندگی رسمی شیائومی در ایران، خرید انواع گوشی های شیائومی همراه با گارانتی تسک میران بهترین انتخاب بوده تا اطمینان از خرید، برای مشتریان حاصل شود. با ارائه گارانتی شیائومی بر روی محصولاتی که از سایت یا فروشگاه تسک میران خریداری می‌شود، خدمات زیر به کاربر ارائه می گردد:
 

1.    گارانتی 18 ماهه: گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران از زمان فعال سازی تلفن به مدت  18 ماه گارانتی شده و خریدار در این مدت می‌تواند در صورت بروز مشکل در گوشی خود با ارائه کارت گارانتی تسک میران که در پشت جعبه گوشی قرار دارد، قطعه خراب شده را تعمیر یا تعویض نماید. همچنین اگر مشکلی خارج از گارانتی و به دلایل گوناگون همچون خرابی گوشی بر اثر حادثه  در دستگاه ایجاد شود، مراکز خدمات تسک میران مشکل را با پرداخت هزینه ای مشخص برطرف می نماید.
2.    خدمات پس از فروش: تسک میران پس از اتمام مدت گارانتی 18 ماهه گوشی شیائومی نیز برای خدمت گذاری به مشتریان آماده است و در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای از گوشی، آن را با پرداخت هزینه ای معقول برطرف می‌نماید.
3.    کارشناسان و متخصصین حرفه ای: برترین تعمیرکاران و افراد فنی خبره در ایران برای تعمیراتی مطمئن در تسک میران گرد هم آمده‌اند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.
4.    اصل بودن قطعات: تعویض قطعات در تسک میران تنها با نمونه اصلی آن انجام می‌پذیرد تا همواره رضایت مشتری حفظ گردد.
5.    تعدد شعب: تسک میران به عنوان نماینده رسمی شیائومی در ایران با  30 شعبه فعال در سراسر کشور در حال فعالیت است. 
6.    قطعات گوشی های جدید و قدیم شیائومی:مزیت رقابتی تسک میران در ارائه خدمات پس از فروش نسبت به سایر رقبا، دارا بودن همزمان قطعات لازم گوشی های جدید و قدیم شیائومی می باشد.
7.    فعال سازی گوشی شیائومی: گوشی های شیائومی با گارانتی تسک میران به صورت رایگان رجیستر شده و کاربران پس از خرید گوشی شیائومی تنها با استفاده از کد فعال سازی، خریدی مطمئن را تجربه می‌نمایند.
8.    واحد پشتیبانی: پشتیبانی تسک میران شامل سه بخش مرکز تماس(Call Center)، واحد مرکزی خدمات و پشتیبانی آنلاین می‌باشد؛ بنابراین کارشناسان مربوطه با راهنمایی های لازم، مشکلات احتمالی کاربران را برطرف می ‌نمایند.
9.    سنجیدن رضایت مشتری از طریق ارتباط با مشتری (CRM): پس از خرید مشتریان از سایت یا فروشگاه مرکزی تسک میران،با خریداران تماس حاصل می شود تا نظرسنجی میزان رضایت ایشان جهت بهبود خدمات انجام پذیرد. در این سیستم صدای رضایت یا عدم رضایت مشتری به گوشی مدیریت مجموعه رسانده می‌شود تا درصورت وجود مشکل در جهت رفع آن تلاش گردد و رضایت کامل مشتری حاصل گردد.
 

خرید آنلاین گوشی شیائومی در مسیری هموار!
طراحی سایت تسک میران برای خریداران گوشی شیائومی، به صورتی است که تصاویری از جدیدترین گوشی های شیائومی در کنار دیگر مدل های گوشی های این شرکت که در سال های پیشین تولید شده، قرار گرفته اند؛ بنابراین خریداران با توجه به توضیحات مرتبط به هریک و بر اساس کاربرد و قیمت های ذکر شده، گوشی مورد نظر خود را تهیه می‌نمایند.به طور کلی خرید از سایت نمایندگی رسمی شیائومی (تسک میران) شامل مزایای زیر می‌باشد:
1.    مشاهده اطلاعات هر گوشی شیائومی و امکان مقایسه آن با دیگر گوشی های سایت جهت تصمیم گیری راحت تر در خرید 
2.    قیمت های بروز شده هر گوشی و مرتب سازی لیست گوشی های موردنظر بر اساس بودجه خریدار
3.    خرید آنلاین گوشی با گارانتی تسک میران و برخورداری از خدمات آن
4.    مشاهده مراحل خرید، کد پیگیری سفارش و کد رهگیری پستی در پنل کاربری توسط خریدار
5.    استفاده از بسته بندی و بیمه حمل گوشی جهت ارسال
6.    اطمینان و امنیت خرید از سایت معتبر و دریافت گوشی شیائومی اصل

فروش گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران در تمام کشور!
از آ‌ن‌جا که تسک میران نمایندگی معتبر شیائومی در ایران است، در بازار موبایل نیز گوشی های خود را با گارانتی عرضه می‌نماید؛ بنابراین اگر خریدار گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران از هر کجای ایران تهیه کرده باشد، می‌تواند از پشتیبانی و خدمات پس از فروش تسک میران بهره ببرد.

خرید حضوری و امکان مشاهده انواع گوشی شیائومی 
چنان‌ چه خریداران قصد خرید حضوری موبایل شیائومی را داشته باشند، می‌توانند در فروشگاه شیائومی واقع در محدوده قیطریه انواع گوشی های شیائومی را مشاهده و خریداری نمایند؛ همچنین اطلاعاتی نظیر نوع پردازنده، تعداد و کیفیت دوربین و قیمت گوشی شیائومی که توسط فروشندگان ارائه می‌شود، راهنمای خوبی برای خرید گوشی های شیائومی هستند.

جمع بندی
شرکت تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی در ایران است که از آغاز فعالیت خود تاکنون با عرضه بهترین خدمات پس از فروش، گارانتی معتبر، قیمت مناسب گوشی شیائومی و خرید آنلاین یا حضوری توانسته به جایگاه مناسبی دست یابد که این نشان از توجه این شرکت به اطمینان و راحتی مشتریان برای رضایت هر چه بیشتر آنان هست.
 
 
کد مطلب: 66079
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام