کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از رویداد 22 شهریور هواوی چه انتظاراتی داشته باشیم؟

19 شهريور 1400 ساعت 11:07

ایتنا - هواوی قصد دارد مراسمی با عنوان Smart Office New Product را در روز 22 شهریور برای معرفی محصولات جدید خود برگزار کند. به احتمال فراوان محوریت این مراسم رایانه‌های شخصی و تجهیزات اداری هوشمند خواهند بود. در ادامه با آنچه که هواوی برای معرفی تدارک دیده است، بیشتر آشنا خواهیم شد.



پس از ایجاد برخی محدودیت‌‎ها برای بازار گوشی‎‌های هوشمند، شرکت هواوی با ابتکاری جالب توجه، حضور خود در بازارهای جدید را پررنگ‌‎تر کرده که یکی از این بازارها، کامپیوترهای شخصی و لوازم اداری است. این شرکت پیش از این نیز در این حوزه فعالیت داشت ولی افق جدیدی که پیش روی محصولات این شرکت در نظر گرفته شده، آینده جذابی را برای آنها ترسیم می‎‌کند.

همانطور که عنوان شد مراسم جدید هواوی روز 22 شهریور ماه برگزار خواهد شد. با وجود این که این شرکت رسماً جزئیات محصولات در انتظار رونمایی را منتشر نکرده و به انتشار پوستر اعلامیه رویداد بسنده کرده است، می‌توانیم محصولات جدیدی را برای حاضر شدن در صحنه مراسم پیش‎بینی کنیم که هر کدام  جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند.

رایانه و لپ‌تاپ‌های جدید
لپ‌تاپ‌های سری MateBook هواوی به طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصر به فرد مشهورند. از آنجایی که هواوی موفق شده با تکیه به توان طراحان و مهندسان بخش تحقیق و توسعه خود، گام محکمی در بازار رایانه‌های شخصی بردارد، بدون شک لپ‌تاپ جدیدی از سری میت‌بوک یکی از گزینه‌های هواوی برای معرفی در این مراسم است.

محصولات جدید سری هواوی میت‌بوک با دارا بودن طراحی ظریف و سبک، نمایشگر تمام صفحه (FullView) با نسبت تصویر 3:2 و 91 درصد نسبت نمایشگر به بدنه، توانسته جایگاه مطلوبی را در بین کاربران رایانه‌های همراه کسب کنند. 
همچنین باید اشاره داشت که لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک به واسطه پردازنده قوی و شارژدهی طولانی مدت با بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری پیشرفته، قادرند نیازهای کاربران را در هر طیف کاری با هر سلیقه‌ای مرتفع نموده و در هر شرایط کاری و مکانی مورد استفاده قرار بگیرند. 
 
با این اوصاف بعید نیست هواوی با معرفی رایانه‌های شخصی جدید از سری میت‌بوک، دست پر به میدان بیاید؛ کما اینکه گفته می‌شود این شرکت قصد دارد سه لپ‌تاپ و کامپیوتر جدید را در مراسم آتی خود رونمایی کند. این محصولات شامل دو نوت‌بوک جدید و یک رایانه AIO هستند.
 

گذشته از لپ‌تاپ‌های شایعه شده، این نخستین باری است که هواوی نسبت به تولید  رایانه‌های AIO اقدام می‌کند و هنوز اطلاعاتی در این خصوص در دست نیست. ناگفته نماند که این شرکت پیش‌تر در سال جاری مانیتورهای اداری و گیمینگ MateView و MateView GT را معرفی کرده بود؛ از این رو ورود به بازار کامپیوترهای All in One به عنوان محصولات جدید شرکت، دور از ذهن نیست.

پرینتر هوشمند
چندی پیش نیز یک دستگاه چاپگر با لوگوی HUAWEI در اپلیکیشن AI Life (پلتفرم مدیریت محصولات هوشمند هواوی) مشاهده شده بود. این پرینتر با رنگ سفید بدنه و طراحی بسیار باریک‌ و ظریف‌تر از پرینترهای فعلی موجود در بازار، می‌‎تواند گزینه‌‎ای مناسب برای امور خانگی و دفتری کوچک باشد.
 
اما جدای از بحث طراحی، ویژگی خاص و متفاوت این پرینتر، استفاده آن از سیستم‎عام هارمونی هواوی است. استفاده از این سیستم‌عامل در کنار قابلیت‌هایی نظیر One-Touch Print، راحتی و کارایی دستگاه را برای کاربران دو چندان می‌کند.

مشخصات افشا شده از پرینتر هواوی نشان می‌دهد که این شرکت برای چاپگر هوشمند خود اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) و امکان کنترل از راه دور با اپلیکیشن را در نظر گرفته است که می‌تواند نکته مثبتی در جهت هوشمندسازی کارهای خدماتی و اداری باشد. در واقع می‌توان اینطور انتظار داشت که بدون نیاز به رایانه و یک واسط دیگر، بتوان با هر دستگاه هوشمندی مانند گوشی، تبلت، نمایشگر هوشمند و حتی ساعت هوشمند با سیستم‎عامل هارمونی به این پرینتر متصل شده و از آن استفاده نمود.


کد مطلب: 66054

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66054/رویداد-22-شهریور-هواوی-انتظاراتی-داشته-باشیم

ايتنا
  https://www.itna.ir