۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸
مخصوص کروم‌بوکی‌ها؛

قابلیت Tote در سیستم عامل کروم برای ایجاد میان‌بر برای همه‌چیز!

ایتنا - قابلیت Tote در سیستم عامل کروم برای شما امکان دسترسی سریع به مهم‌ترین یا، حداقل، جدیدترین آیتمها در کروم‌بوکتان را فراهم می‌آورد، و به راحتی از افزایش بی‌نظمی در بخش‌های دیگر سیستم جلوگیری می‌کند.
قابلیت Tote در سیستم عامل کروم برای ایجاد میان‌بر برای همه‌چیز!
حجم محتوای دیجیتالی که ما این روزها خلق می‌کنیم به مرور می‌تواند باعث شلوغ شدن دسکتاپ یا فضای‌کار کامپیوتر ما با آیکون‌ها، فایل‌ها، دانلودها، اسکرین‌شات‌ها و خیلی چیزهای دیگر شود. قابلیت Tote در سیستم عامل کروم برای شما امکان دسترسی سریع به مهمترین یا، حداقل، جدیدترین آیتم‌ها در کروم‌بوکتان را فراهم می‌آورد، و به راحتی از افزایش بی‌نظمی در بخش‌های دیگر سیستم جلوگیری می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل در ماه مارس Tote را به عنوان نام تخیلیش برای آنچه اکنون به عنوان یک قابلیت Shelf در بسیاری از سیستمهای عامل جا افتاده است عرضه کرد. به بیان خلاصه، Tote مکانی برای جداگانه نگه داشتن آیتمهای موقتی مانند فایل‌های اخیرا دانلود شده است. با این حال، با توضیحات جدید گوگل مشکل می‌شود که می‌توانید تقریبا هر آنچه نیاز دارید را بر روی این قفسه (شلف) نگه دارید.
 

Tote ابتدائاً برای این طراحی شده بود که چیزی شبی یک کلیپبورد پیشرفته برای دسترسی به اسکرین‌شاتها باشند. از وقتی که گوگل در ماه آوریل گذشته اسکن سند را به سیستم عامل کروم افزود، اسناد اسکن‌شده نیز به آنجا می‌روند. در حالی که پنج اسکرین‌شات آخر از کلیپبورد معمول هم قابل دسترسی هستند، اما مزیت Tote این است که یادداشتهایی که روی اسکرین‌شاتها می‌نویسید در آنجا نیز به طور اتوماتیک ذخیره خواهند شد.
 
همچنین می‌توانید از طریق Tote به فایلهایی که اخیرا دانلود شده‌اند دسترسی پیدا کنید، ولی ممکن است در مواقعی بخواهید که یک فایل مشخص همیشه با تنها چند کلیک در دسترس باشد. خوشبختانه شما می‌توانید فایلها را به Tote پین کنید و آنها همیشه در بالا ظاهر شوند، و برای کشیدن و انداختن بر روی هر سندی که بر روی آن کار می‌کنید آماده باشند.
 
 
کد مطلب: 66052
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام