۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷
رپرتاژ آگهی

چند راهنمایی که در خرید گوشی شیائومی به شما کمک می‌نمایند!

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی دارد که بنام شرکت تسک میران فعالیت می کند و نمایندگی رسمی شیائومی و گارانتی اصلی شیائومی در ایران هست که همه قطعات اورجینال را از خود کارخانه و شرکت شیائومی وارد می نماید.
چند راهنمایی که در خرید گوشی شیائومی به شما کمک می‌نمایند!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



نکات مهم هنگام خرید گوشی شیائومی چیست؟ چگونه میان انواع گوشی های شیائومی، بهترین را انتخاب کنیم؟ برای آن که بهترین گوشی را خریداری کنید، علاوه بر قیمت و گارانتی از یک نمایندگی رسمی، باید نکات دیگری را نیز مدنظر قرار دهید. با در نظر گرفتن موارد زیر، تصمیم گیری برای خرید آسان تر می‌شود.
 
گارانتی معتبر و رسمی
متاسفانه به دلیل تحریم ها در کشور ما اکثر نمایندگی های رسمی فعالیت خود را تعطیل نموده اند و همین امر باعث شده که گوشی هایی که نمایندگی فعال و رسمی ای در ایران ندارند تعمیرگاه ها ناچارا قطعات متفرقه  روی دستگاه می اندازند.
اما خوشبختانه شرکت بزرگ شیائومی در ایران نمایندگی رسمی دارد که بنام شرکت تسک میران فعالیت می کند. این شرکت نمایندگی رسمی شیائومی و گارانتی اصلی شیائومی در ایران هست که همه قطعات اورجینال را از خود کارخانه و شرکت شیائومی وارد می نماید.

زیبایی، سبکی و راحتی
اولین ویژگی که در برخورد با یک گوشی شما را به خود جلب می‌نماید، ظاهر آن است. تنوع در طراحی باعث شده انتخاب گوشی شیائومی برای شما سخت شود. اگرچه در ابتدای کار گوشی های شیائومی وزن بالا و یا ابعاد بزرگی داشتند، اما در چند سال اخیر این شرکت با تولید گوشی های سبک وزن خود، راحتی بیشتری برای کاربران ایجاد کرده تا علاوه بر حمل و نقل آسان، بدون دشواری بتوان با گوشی های شیائومی کار کرد. نمونه چنین تغییری در کاهش وزن گوشی شیائومی می 11 لایت Xiaomi Mi 11 Lite نسبت به می میکس اس2Xiaomi Mi Mix S2مشهود است.
 
رنگ مورد علاقه؛ انتخابی آسان تر
خانواده رنگی شیائومی هر روز گسترش یافته و با ارائه رنگ های گوناگون از یک طیف، به یکی از محبوب ترین گوشی ها نسبت به رقبای خود تبدیل می‌شود. با همین تنوع رنگی بالا سلایق مختلف، گزینه های متفاوتی دارند.
 
خرید گوشی شیائومی

صفحه نمایش ها و کاربردی که شما می‌خواهید!
کیفیت صفحه نمایش در کنار اندازه، می‌تواند نکته مهمی در انتخاب شما باشد. برای مثال اگر اهل تماشای فیلم در گوشی هستید، اندازه صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 10 Xiaomi Redmi Note 10 که 6.43" AMOLED DotDisplay  با رزولوشن 2400x1800 است، برای شما مناسب است. اما اگر گوشی هوشمند را برای برطرف کردن نیازهای تکنولوژی روزمره استفاده می‌نمائید، گوشی ردمی نوت 9 شیائومی Xiaomi Redmi Note 9،6.53  اینچی DotDisplay با رزولوشن 2340x1080 می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

پردازنده؛ مغز گوشی
پردازنده ها به عنوان مغزها و اتاق فرمان گوشی ها شناخته شده که دستورات لازم به گوشی را  بهCPU و GPUمی‌رسانند. بنابراین سرعت پردازش گوشی را نیز تعیین می‌کنند. نوع پردازنده بر اساس هدف  از کاربرد گوشی مشخص شده است. برای نمونه وجود کوالکام اسنپدراگون 732G گوشی شیائومی پوکو ایکس 3  Xiaomi POCO X3 را یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای بازی و گیم تبدیل کرده است.
 
خرید گوشی شیائومی

اگر فردی هستید که گرافیک بالای گوشی و تماشای ویدئو با سرعت بالا، بدون توقف و پاسخگویی سریع مورد نظر شماست، باید همزمان هم بهCPUو GPU توجه کنید. پردازشگرهای شیائومی به ویژه در گوشی های سری می ، اکنون از بهترین ها هستند.

شبکه های مجازی؛ کیفیت را به چالش می‌کشد!
عکاسی و فیلمبرداری که امروزه به دلیل رشد شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده، یکی از نکات مهم در خرید گوشی تلقی می‌گردند تا کاربران بهترین تصاویر را با دیگران اشتراک بگذارند. تا زمانی که سری گوشی شیائومی 12  Xiaomi 12با دوربین 200MP در انتهای سال میلادی جاری به بازار آید، بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی می 10 تی پروی شیائومی Xiaomi Mi 10T Pro با کیفیت دوربین اصلی 108MPو  سلفی20MP  است.

سرعت و قدرت باتری را فراموش نکنید!
از آن جا که اغلب افراد پرمشغله در تمام روز از گوشی هوشمند خود استفاده می‌نمایند، باتری نکات مهمی است که باید هنگام خرید گوشی به آن دقت کرد. یک باطری خوب به شما کمک می‌کند ظرفیت بالایی از انرژی گوشی را داشته و تا ساعت ها از آن استفاده کنید. اما به دلیل آن شارژ کامل گوشی های هوشمند وقت زیادی می‌برد، نیاز به دقت در خرید گوشی  با امکان شارژ سریع است. برای مثال ظرفیت باتری 6000mAhو شارژ سریع 18 وات در گوشی شیائومی ردمی 9 تی Xiaomi Redmi Note 9T میزان بالای انرژی را برای گوشی شما در حدود دو ساعت تولید می‌کند.
 
خرید گوشی شیائومی

رم و رام؛ یارهایی که گوشی شما را برجسته می‌نمایند!
توجه داشته باشید رم RAM و رام ROM دو قسمت تعیین کننده برای تعریف حافظه گوشی هستند. رم یا حافظه دسترسی تصادفی و حافظه خواندن و نوشتن در گوشی است که ذخیره اطلاعات در هر جای دستگاه را ممکن می‌نماید. رام حافظه داخلی دستگاه است که تنها قابلیت خواندن اطلاعات از آن وجود دارد و قابل تغییر نیست. رام جایی است که برنامه ها و سیستم عامل اندروید گوشی شیائومی بر آن ذخیره می‌شود.
ذخیره فایل های تصویری یا برنامه های مختلف نیاز به استفاده از فضای بسیاری در گوشی دارد که رم و رام در گوشی این امکان را ایجاد می‌کنند. در برخی از گوشی های شیائومی جایگاهی اختصاصی برای حافظه خارجی قرار داده شده تا هم از ویژگی دو سیم کارت بودن استفاده شود و هم بتوان در صورت کم بودن ظرفیت گوشی، از حافظه ای مجزا بهره برد.

جمع بندی: نکاتی که گفته شد مانند زیبایی ظاهری و رنگ در کنار  گارانتی تسک میران و قیمت برای خرید گوشی شیائومی بسیار مهم هستند. اما مهم ترین نکته هدف شما برای استفاده است. اگر شما به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ هستید یک گوشی که صفحه نمایش روان و پردازنده قوی داشته باشد انتخاب خوبی است. اگر برنامه هایی که حجم و سایز بالا دارند نیاز دارید، باید گوشی با ظرفیت بالای رم و رام تهیه کنید. عکاسی که ویژگی مهمی برای کاربران امروزی است باید با یک گوشی خوب انجام پذیرد که با توجه به وجود سری می شیائومی انتخاب شما آسان تر می‌گردد.

در انتها اگر بدنبال مدل هایی از گوشی های شیائومی هستید که می خواهید خرید کنید پیشنهاد میکنیم مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی را مطالعه کنید که این مطلب دائما در حال بروز رسانی می باشد.
 
کد مطلب: 66037
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام