۰
plusresetminus
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴

قابلیت جدید و آزمایشی گوگل کروم برای ادامه بی دردسر جست‌وجوهای قبلی

ایتنا – شرکت گوگل قابلیت ویژه‌ای را برای مرورگر کروم طراحی کرده است که موجب می‌شود تا دیگر نیاز چندانی به استفاده از دکمه Back بر روی مرورگر خود نداشته باشید.
قابلیت جدید و آزمایشی گوگل کروم برای ادامه بی دردسر جست‌وجوهای قبلی
شرکت گوگل قابلیت ویژه‌ای را برای نرم‌افزار مرورگر خود، «کروم» طراحی کرده است که موجب می‌شود تا دیگر نیاز چندانی به استفاده از دکمه Back بر روی مرورگر خود نداشته باشید.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، در حقیقت این قابلیت علاوه بر دکمه بازگشت، کاربری تاریخچه جست‌وجو را هم کمتر از قبل خواهد کرد و به کاربران  خود اجازه می‌دهد به نوعی بتوانند کاری که در گذشته نیمه‌تمام گذاشته‌اند را تکمیل کنند.
 
گفتنی است قابلیت یاد شده فعلا در نسخه بتای کروم عرضه شده است، و به کمک آن می‌توانید در تب باز شده جدید، یک بخش تازه را مشاهده کنید که سابقه فعالیت‌های نیمه‌کاره شما را برای شما نمایش می‌دهد.
 
به این ترتیب می‌توانید به سادگی به سراغ این سوابق رفته و از آنها برای ادامه فرایند کاری  خود استفاده کنید.
حتما به یاد دارید که پیش از این باید با استفاده از تاریخچه جست‌وجو، یا استفاده مکرر از دکمه Back، بر روی مرورگر خود با آزمون و خطا این گزینه‌ها را می‌یافتید.
 

شایان ذکر است این قابلیت برای نتایج جست‌وجو در موتور جست‌وجوی گوگل نیز در دسترس خواهد بود و به همین دلیل نیز کاربران خواهند توانست تا از این قابلیت برای ادامه دادن جست‌وجوهای قبلی و تسریع فرایند آن استفاده کنند.
 
این قابلیت‌ها در نسخه بتای اندروید گوگل کروم نیز در دسترس هستند، ولی برای دریافت آن بر روی نسخه اصلی و نهایی باید منتظر بمانید تا نتایج دوره بتا بر روی آن اعمال شده و اشکالات و ایرادهای احتمالی آن کاملا رفع شوند.
 
البته گوگل هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی این دوره تست بتا به پایان خواهد رسید، و حتی احتمال این موضوع وجود دارد که این قابلیت هیچگاه به نسخه اصلی گوگل کروم انتقال پیدا نکند.
 
کد مطلب: 65994
برچسب ها: گوگل گوگل کروم
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام