۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳

موتور جست‌وجوی ویژه بر پایه بلاک چین برای دستگاه‌های اندرویدی

ایتنا – به تازگی کاربران تلفن‌های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید امکان دسترسی به یک موتور جستجوی ویژه از جنس بلاک چین را پیدا کرده‌اند که می‌تواند امکانات بسیار جذابی به آن‌ها ارائه کند.
موتور جست‌وجوی ویژه بر پایه بلاک چین برای دستگاه‌های اندرویدی
به تازگی کاربران تلفن‌های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید امکان دسترسی به یک موتور جست‌وجوی ویژه از جنس بلاک چین را پیدا کرده‌اند که می‌تواند امکانات بسیار جذابی به آنها ارائه کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، ماجرا از این قرار است که تمامی تلفن‌های همراه اندرویدی که از این پس در انگلستان و اتحادیه اروپا عرضه می‌شوند، امکان تغییر موتور جست‌وجوی پیش‌فرض دستگاه خود را از میان چندین گزینه خواهند داشت.
 
شایان ذکر است که این امر به واسطه "قوانین رقابت" برابر در اروپا ممکن شده است، ولی نکته جذاب این موضوع این است که یکی از این موتورهای جست‌وجوی پیش‌فرض قابل انتخاب توسط این افراد، یک موتور جست‌وجوی بر پایه بلاک چین است که با محوریت حفظ حریم شخصی کاربران طراحی شده است.
 
این موتور جست‌وجوی بسیار امن و تمرکززدایی شده، دارای 2 میلیون و 300 هزار کاربر ثبت شده و یک میلیون جست‌وجو در طول روز است که این آمار رو به رشد محسوب می‌شود.
برای درک بهتر این میزان رشد، کافی است بدانید که این مرورگر از ابتدای سال 2021 تا به امروز 300 درصد افزایش یافته است که این امر به خوبی نشان دهنده توانایی بالای این مرورگر در جلب رضایت کاربران است.
 
 
 
کالین پیپ که موسس شرکت مالک این مرورگر با نام Presearch است در این باره می‌گوید: «کاربران اندروید چهار پنجم کل کاربران تلفن همراه هوشمند در جهان هستند و از این میان صدها میلیون نفر در اروپا زندگی می‌کنند. ما این موضوع که خدمات را به صورت تمرکززدایی شده ارائه کنیم و بلاک چین را برا همه در دسترس قرار داده و پذیرش آن را توسعه بخشیم را یک برد بسیار بزرگ می‌دانیم.»
 
موتور جست‌وجوی Presearch یک موتور ویژه جست‌وجو است که می‌تواند گره‌های مختلفی را در مناطق مختلف جغرافیایی ایجاد کرده و از آن‌ها برای رسیدگی به جست‌وجوهای انجام شده استفاده کند.
 
در نتیجه نیز این مرورگر به کاربران خود بر اساس توکن‌های PRET  به کاربران خود جوایزی از جنس اتریوم ارائه می‌کند که این امر به خودی خود می‌تواند یک جایزه بسیار هیجان‌‌انگیز باشد.
 
بنظر کارشناسان، گوگل مسلما بازنده اصلی این بازی بوده است زیرا دادگاهی که در سال 2018 قانون این موضوع را تصویب کرد، جریمه 4 میلیارد و 300 میلیون دلاری را نیز برای این غول سیلیکون ولی صادر کرده بود.
 
کد مطلب: 65992
برچسب ها: گوگل بلاک چین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام