۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۴۴
مسدود شدن خودکار حساب کاربران خاطی به مدت یک هفته:

آغاز آزمایش قابلیت جدید منع زورگویی دیجیتالی در توییتر

ایتنا – شبکه اجتماعی توییتر به‌تازگی اقدام جدیدی را برای مبارزه با رفتار تهاجمی و زورگویانه در این شبکه اجتماعی در پیش گرفته است که می‌تواند تاثیر مثبتی در جلوگیری از این نوع رفتار داشته باشد.
آغاز آزمایش قابلیت جدید منع زورگویی دیجیتالی در توییتر
شبکه اجتماعی توییتر به‌تازگی اقدام جدیدی را برای مبارزه با رفتار تهاجمی و زورگویانه در این شبکه اجتماعی در پیش گرفته است که می‌تواند تاثیر مثبتی در جلوگیری از این نوع رفتار داشته باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، شبکه اجتماعی توییتر به تازگی یک قابلیت جدید به نام وضعیت امنیت را در تنظیمات حساب کاربری افراد مورد آزمایش قرار داده است که می‌تواند ساختار این شبکه را به شدت بهبود بخشد.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده، اگر کاربری از زبان آسیب زننده استفاده کند، توسط این شبکه اجتماعی شناسایی شده و به نوعی منزوی خواهد شد تا انتشار این نوع رفتار به حداقل خود برسد.
 
این قابلیت در ابتدای کار در ماه فوریه و در نشست تحلیل این شرکت معرفی شد و حال بر روی گروه کوچکی از کاربران اعمال شده است تا بتوان بازخورد مناسبی از آن دریافت کرده و بتوان برای آینده این قابلیت تصمیم گرفت.
 
هنگامی که یک کاربر وضعیت امنیت را در حساب کاربری خود فعال کند، امکان این را خواهد داشت تا حساب‌های که رفتارهای زورگویانه و اسیب رسان دارند را به مد یک هفته مسدود سازد.
 

توییتر گفته است که این سیستم طراحی شده است تا حساب کاربرانی که ممکن است بشناسید و با آن‌ها سر و کار داشته باشید را با مشکلی روبرو نسازید ولی اگر کسی حساب شما را مورد تمسخر قرارداده یا به صورت کلامی به شما آسیبی وارد سازد، مسدود خواهد شد.
 
توییتر در این زمینه یک پست خبری در بلاگ خود قرار داده و گفته است: «وضعیت امنیت یک ویژگی خاصاست که می‌تواند حساب کاربری کسانی که زبان مخرب دارند و رفتارهایی مانند نفرت پراکنی و توهین را در پیش می‌گیرند یا پیام‌ها، منشن‌ها و پاسخ‌های متعدد، ناخواسته و ناخوشایند از خود به جای می‌گذارند را مسدود سازند.»
 
این پست خبری در ادامه به نحوه کارکرد این سیستم نیز اشاره کرد: «وقتی که این قابلیت در حساب کاربری شما روشن شود، سیستم ما در نظر گرفتن محتوا و ارتباط بین نویسنده و پاسخ دهنده، نوع پاسخ را ارزیابی خواهد کرده و بر همین اساس اقدام خواهد کرد.»
 
با توجه به این موضوع که این طرح در مراحل اولیه کاری خود قرار دارد احتمال اشتباه در شناسایی محتوا از سوی توییتر زیاد است و کاربران می‌توانند حساب‌ها و توییت‌هایی که به واسطه آن‌ها کسی مسدود شده است را مشاهده کرده و موارد مسدود شده به صورت اشتباه را به حالت عادی باز گردانند.
کد مطلب: 65990
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام