۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۴

اختلال جهانی در اینستاگرام

ایتنا - ​​​​​​​اینستاگرام عصر امروز در سراسر جهان برای برخی از کاربران دچار اختلال شد.
اختلال جهانی در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام عصر امروز برای بخشی از کاربران جهانی دچار اختلال شد. آنطور که دیلی‌میل اشاره کرده، هزاران کاربر در سراسر جهان گزارش کرده‌اند که اپلیکیشن اینستاگرام در میانه روز پنجشنبه دچار مشکل شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بسیاری از کاربران اینستاگرامی برای به اشتراک‌گذاری تجربه خود از اختلال اینستاگرام و برای مطمئن شدن از اینکه این یک مشکل همگانی است، در شبکه اجتماعی توییتر، به این موضوع اشاره کردند. برخی از کاربران قادر به ارسال پیام به فالوئرهای خود نیستند و یا نمی‌توانند کامنت بگذارند، درحالی که برخی دیگر نمی‌توانند از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کنند و یا برخی اصلا نمی‌توانند وارد اپلیکیشن شوند.

اختلال اینستاگرام در حالی است که یک ماه پیش هم مورد مشابهی رخ داده بود. داون‌دتکتور که موارد قطعی و اختلال وب‌سایت‌ها و سرویس‌ها را از منابع مختلف شامل گزارش‌های خطایی که توسط کاربران در این پلتفرم ارسال می‌شود، ردیابی می‌کند، به این مساله پرداخته بود. البته پس از چند ساعت اینستاگرام اعلام کرد مشکلی که باعث اختلال دسترسی بعضی از کاربران به این پلتفرم شده بود را حل کرده است.اینستاگرام در توییتی اعلام کرده بود: "ما برگشتیم! اگر پیش از این شرایط  دشواری داشتند اکنون باید حساب شما به وضعیت عادی برگشته باشد."

طبق گزارش وب سایت ردیابی قطعی داون دتکتور، اینستاگرام برای حدود ۶۰۰۰ کاربر قطع شده بود. اینستاگرام که متعلق به شرکت فیس بوک است، پیش‌تر اعلام کرده بود می‌دانیم که بعضی از کاربران در حال حاضر مشکل دسترسی پیدا کرده اند و ما سرگرم رفع آن هستیم.
کد مطلب: 65976
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام