۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۴

گلکسی بوک فولد 17، اولین لپ‌تاپ تاشوی سامسونگ

ایتنا - در حال حاضر افزایش سایز نمایشگرها طرفداران بسیاری دارد. از سوی دیگر، برخی کاربران دستگاه‌های قابل‌حمل‌تر را ترجیح می‌دهند، و از این بابت ایجاد توازن بین این دو جنبه همیشه یک چالش بوده است.
گلکسی بوک فولد 17، اولین لپ‌تاپ تاشوی سامسونگ
مایکروسافت ممکن است از ایده PCهای ویندوزی تاشو، چه تک صفحه‌ای و چه دوصفحه‌ای، دست کشیده باشد، ولی OEMهای دیگر هنوز به این حوزه چشم امید دارند. اگرچه دستگه دونمایشگره Project Precog ایسوس هنوز در حد یک نمونه اولیه مفهومی است، ولی لنوو پارسال ThinkPad X1 Fold و نمایشگر تاشوی آن را به بازار عرضه کرد. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ احتمالاً می‌خواهد وارد این مسیر شود تا، با عرضه Galaxy Book Fold 17 که ممکن است به زودی عرضه شود، تجربه و تخصصش را در تولید انواع دستگاه‌های تاشو به اثبات برساند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، در حال حاضر افزایش سایز نمایشگرها طرفداران بسیاری دارد. از سوی دیگر، برخی کاربران دستگاه‌های قابل‌حمل‌تر را ترجیح می‌دهند، و از این بابت ایجاد توازن بین این دو جنبه همیشه یک چالش بوده است. دستگاه‌های تاشو برای ارائه یک راهکار متفاوت تلاش می‌کنند، هرچند که از این بابت ناچار به تنزل دادن بعضی قابلیت‌های دیگر می‌شوند.
 
بخش ساخت نمایشگر در سامسونگ، در ماه مه امسال، تصاویری از برخی از نوآوری‌هایی را که در حال کار بر روی آنها بوده را منتشر کرد. تا حدودی، برخی از آنها را این شرکت هم‌اکنون در گوشی گلکسی زد فولد 3 ارائه کرده است، از جمله نمایشگر تاشو و دوربین‌های زیر صفحه نمایش. ولی اینها هنوز با نمایشگر به مراتب بزرگتر لپ‌تاپ‌ها فاصله زیادی دارند.
 
اکانت توئیتری Ice universe نام Galaxy Book Fold 17 را مطرح کرد که باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی و پرسشگری بسیاری از کاربران در اینترنت شد. پس از آن بود که بن جسکین با اشاره به ویدئویی که قبلاً در اینباره منتشر شده بود مجاری لپتاپ تاشوی 17 اینچی سامسونگ را به همگان یادآوری کرد، تا موضوع را روشنتر کرده باشد.
 
هنوز مشخص نیست چه زمانی این لپ‌تاپ را در فروشگاه‌ها خواهیم دید، ولی به نظر می‌رسد که مدتی باید صبر کرد، و احتمالاً به این بستگی خواهد داشت که چگونه ویندوز 11 با چنین فرم‌فاکتوری تطابق پیدا کند.
 
 
کد مطلب: 65974
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام