کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان اتصال به اینترنت 4G در خودروهای جدید فولکس واگن

سايت خبری ايتنا , 13 شهريور 1400 ساعت 6:00

ایتنا – شرکت فولکس واگن به تازگی یک ویژگی جدید برای سیستم ارتباطی مخصوص خود با نام Car-Net را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به شبکه اینترنتی 4G وصل شوند.


 شرکت فولکس واگن به تازگی یک ویژگی جدید برای سیستم ارتباطی مخصوص خود با نام Car-Net را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به شبکه اینترنتی 4G وصل شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gizmodo، این سیستم جدید به کاربران اجازه خواهد داد تا از میان دو اپراتور اصلی ایالات متحده آمریکا یعنی ورایزون و تی موبایل یک گزینه را انتخاب کرده و سپس اینترنت همراه 4G را در خودروی خود در اختیار داشته باشید.
 
این پروژه از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد و صاحبان خودروهای فولکس واگن خواهند توانست تا از طریق وب‌سایت فولکس واگن و دریافت یک نرم‌افزار موبایل این امکانات را دریافت کنند.
 
نحوه پرداخت این سیستم نیز بسیار ساده خواهد بود و استفاده از هر یک از این دو بسته اینترنتی، رقم 20 دلار را به قبض ماهانه خدمات دیجیتالی کاربران فولکس واگن اضافه خواهد کرد.
 


 از جمله مزایای سیستم Car-Net این است که با اتصال به سیستم اینترنت 4G آن خواهید توانست تا امکانات ویژه‌ای مانند استارت موتور خودرو از راه دور را دریافت کنید.
 
دریافت اطلاعات حرکتی خودرو در زمانی که ان را در اختیار فرد دیگری قرار می‌دهید نیز یک ویژگی خاص دیگر است. به این ترتیب اگر صاحب یک خودرو هستید و آن را در اختیار فرزند جوان خود قرار می‌دهید، می‌توانید سرعت و محدوده جغرافیایی مورد تائید خود برای حرکت او را تعیین کیده و در صورت تخطی خودرو از این موارد، هشداری را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید.
 
از سوی دیگر هشدارها به همین سطح ختم نخواهند شد و کاربران می‌توانند در صورتی که برای موتور خودرو مشکلی پیش بیاید نیز در تلفن همراه خود از آن مطلع شوند.
 

شایان ذکر است که تمامی موارد اشاره شده قابل دریافت بر روی تلفن همراه بر روی دو سیستم عامل محبوب iOS و اندروید قابل دسترسی هستند. همچنین مواردی مانند بررسی همزمان ترافیک، رادیوی اختصاصی با 30 هزار ایستگاه، اندروید آتو و غیره نیز با قبض‌هایی مانند 49 دلار در سال با نام‌هایی مانند Plus Nav، رادیوی iHeart و سیستم استریم رسانه‌ای TIDALدر اختیار شما قرار خواهند داشت.


کد مطلب: 65962

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65962/امکان-اتصال-اینترنت-4g-خودروهای-جدید-فولکس-واگن

ايتنا
  https://www.itna.ir