۰
plusresetminus
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰

بازگشت جک هدفون به گوگل پیکسل 5a

ایتنا – شرکت گوگل در یک نمایش عجیب به صورت رسمی اعلام کرد که تلفن همراه پیکسل 5a قرار است تا شاهد بازگشت جک ورودی هدفون به این سری باشد.
بازگشت جک هدفون به گوگل پیکسل 5a
شرکت گوگل در یک نمایش عجیب به صورت رسمی اعلام کرد که تلفن همراه پیکسل 5a قرار است تا شاهد بازگشت جک ورودی هدفون به این سری باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، یک شرکت چطور می‌تواند یک موبایل نیرومند ولی خوش قیمت را تبلیغ کند؟ پاسخ به این سوال از سوی گوگل چیزی است که شاید شما را شوکه کند زیرا این شرکت برنامه عجیبی را برای بزرگنمایی بازگشت جک هدفون به تلفن‌های همراه نسل جدید پیکسل به معرض نمایش قرار داده است.
 
دراین رخداد یک هنرپیشه با تن صدایی بسیار آرام و یکنواخت به روی صحنه آمده و به معرفی این تلفن همراه پرداخت که شاید اصلی‌ترین نکته اشاره شده توسط او همان وجود جک هدفون بر روی این دستگاه بود.
 
سایر مشخصات این تلفن همراه چندان تفاوتی با چیزی که انتظار می‌رفت نداشته است. در معرفی این محصول به عبارت‌هایی از این دست اشاره شد که در نوع خود رویکرد عجیب گوگل را نشان می‌دهند.
 
 
 
«این تلفن همراه از بهترین کیفیت مس و اهن ساخته و پرداخته شده و میزبان بدنه‌ای یکپارچه از جنس آلومینیوم است. جک هدفون این محصول طراحی شده است که بتواند انواع ارتباطات TRS و TRRS را برای کاربران مهیا سازد.»
 
به عبارت ساده باید گفت که این گفته‌ها به نوعی همان معنی امکان استفاده از هدفون با سیم و سیم را نشان می‌دهند و تنها در قالب عبارت‌های مخفف شده و در پوسته‌ای جذاب به کاربران ارائه شده است.
 
نکته جالب این است که نسل ششم پیکسل از این جک بی بهره خواهد بود و معلوم نیست که علت اصلی مانور دادن گوگل بر روی این قابلیت روی نسخه جدید نسل پنج این سری چه چیزی بوده است.
 
با این وجود از امکانات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 765G، رم 6 گیگابایتی، نمایشگر 6.34 اینچی از نوع OLED، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین دوگانه 12+16، دوربین سلفی 8 مگاپیسکلی و در نهایت باتری 4680 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
 
کد مطلب: 65932
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام