کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهش چشمگیر کیفیت تصویر در نسل بعدی دوربین‌های گو پرو

سايت خبری ايتنا , 10 شهريور 1400 ساعت 5:30

ایتنا – محصولات سری دوربین‌های گوپرو بدون شک نیازی به معرفی برای کسی ندارند و بسیاری از افراد نقطه اوج همراهی دوربین محسوب می‌شون با این وجود شرکت سازنده این محصولات تصمیم به بهبود کیفیت محصولی عالی گرفته است.


محصولات سری دوربین‌های گوپرو بدون شک نیازی به معرفی برای کسی ندارند و بسیاری از افراد نقطه اوج همراهی دوربین محسوب می‌شون با این وجود شرکت سازنده این محصولات تصمیم به بهبود کیفیت محصولی عالی گرفته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، ظاهرا برای بهبود عملکرد دوربین‌های نسل بعدی گو پرو، شرکت سازنده آن تصمیم گرفته است به سراغ عنصر  پایه یک دوربین  یعنی کیفیت برداشت تصویر برود و نسل بعدی این محصول را از این نظر بهبود بدهد.
 
مرکز وین فیوچر مدعی شده است که اطلاعاتی درباره گوپلو هیرو 10 در اختیار دارد که نشان دهنده این است که کیفیت تصویر آن نسبت به گوپرو هیرو 9 جهشی چشمگیر داشته است.
 
بر اساس این اطلاعات قرار است تا یک پردازنده GP2 بر روی این محصول قرار بگیرد که موجب می‌شود تا کیفیت ویدیو این محصول بتواند به 5.3K برسد.
 

 
 
برای درک بهتر این موضوع که این جهش کیفیت تا چه اندازه بوده است کافی است بدانید که گو پرو هیرو 9 کیفیت تصویر 5K را به مشتریان ارائه می‌کرد و جهش یاد شده برابر با افزایش 6 درصدی کیفیت خواهد بود.
 
همچنین تعداد فریم‌های برداشت تصویر در این این کیفیت بالا بر روی 60 فریم بر ثانیه قرار خواهد داشت تا شاهد دو برابر شدن آن نسبت به نسل قبلی باشیم.
 
از سوی دیگر کیفیت برداشت عکس نیز از 20 مگاپیکسل در نسخه قبلی به 23 مگاپیکسل در نسخه جدید خواهد رسید. ساختار HyperSmooth نسخه 4 یز برای بهبود کیفیت لبه اشیاء در عکس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
متاسفانه هنوز مشخص نشده است که در چه زمانی شاهد رونمایی رسمی از این محصول خواهیم بود ولی با توجه به اطلاعات منتشر شده در چند ماه اخیر، قاعدتا این زمان نباید خیلی طولانی باشد.
 


کد مطلب: 65926

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65926/جهش-چشمگیر-کیفیت-تصویر-نسل-بعدی-دوربین-های-گو-پرو

ايتنا
  https://www.itna.ir