۱
plusresetminus
دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
به صورت آزمایشی؛

فیس‌بوک تماس‌های تصویری و صوتی را به اپ اصلی خود برمی‌گرداند

ایتنا - ادغام مجدد این قابلیت‌ها در پلتفرم اصلی فیس‌بوک باعث حذف نیاز به رفت و آمد بین دو اپ متفاوت و پرکاربرد فیس‌بوک خواهد شد.
فیس‌بوک تماس‌های تصویری و صوتی را به اپ اصلی خود برمی‌گرداند
چندین سال پس از آنکه فیس‌بوک Messenger را به محصولی مستقل تبدیل کرد، اکنون این شرکت اعلام کرده است در حال تست کردن بازگرداندن تماسهای ویدئویی و صوتی به اپ اصلی خود است. این حالت آزمایشی تنها برای برخی از کاربران موبایل فیس‌بوک قابل دسترسی است، و به طور بالقوه تلاش شده تا آنها تشویق به استفاده از این پلتفرم شبکه اجتماعی به عنوان روش اصلی چت کردن با دوستانشان، فراتر از صرفا ارسال پیام متنی، شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، برخی افراد در برخی بازارهای هدف، همچون آمریکا، قادر به دسترسی به این قابلیت شده‌اند. تضمینی وجود ندارد که فیس‌بوک این دو قابلیت را – که هر دویشان در Messenger  قابل دسترسی هستند – به قابلیتهای معمول در اپ اصلی خود تبدیل کند.
 
کونر هه‌یز، مدیر بخش مسنجر در فیس‌بوک، به بلومبرگ گفت که فیس‌بوک در حال حاضر مسنجر را به عنوان یک سرویس لحاظ می‌کند، و نه یک محصول مستقل. ادغام مجدد این قابلیت‌ها در پلتفرم اصلی فیس‌بوک باعث حذف نیاز به رفت و آمد بین دو اپ متفاوت و پرکاربرد فیس‌بوک خواهد شد.
 

روشن نیست که چه تعداد از کاربران فیس‌بوک به این قابلیت دسترسی خواهند یافت و چگونه این ابزار جدید برای آنها در اپ اصلی گنجانده خواهد شد. با این حال، بی‌تردید در آینده نزدیک، کاربران اسکرینشاتها و گزارشهایی از این قابلیتهای جدید منتشر خواهند کرد.
 
اینکه آیا عموم کاربران هم خواهان ادغام شدن این دو محصول باشند یا نباشند موضوع دیگری است. با تبدیل کردن مسنجر به یک محصول مستقل، بسیاری از افرادی که به حساب فیس‌بوکشان علاقه‌مند نبودند خواهند توانست این اپ پیامرسان مستقل را دانلود کرده و از آن، بدون نیاز به نصب اپ اصلی فیس‌بوک بر روی دستگاهشان، استفاده کنند. 
 
کد مطلب: 65922
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام