کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلاب هاوس جهت امنیت مردم افغانستان، اطلاعات فردی کاربران را مخفی می‌کند

سايت خبری ايتنا , 5 شهريور 1400 ساعت 3:00

ایتنا – شبکه اجتماعی محبوب کلاب هاوس در اقدامی تحسین برانگیز اقدام به حمیات از سلامتی کاربران افغان خود کرده و اقداماتی جهت حفاظت از آنها به معرض اجرا قرار داده است.


شبکه اجتماعی محبوب کلاب هاوس در اقدامی تحسین برانگیز اقدام به حمایت از سلامتی کاربران افغان خود کرده و اقداماتی جهت حفاظت از ان‌ها به معرض اجرا قرار داده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بر همین اساس مشخص شده است که مردم افغانستان دیگر نیازی به ثبت اطلاعات فردی خود برای عضویت در این شبکه اجتماعی نخواهند داشت و این موضوع به صورت رسمی به اطلاع همگان رسیده است.
 
کلاب هاوس این اطلاعات را به صورت رسمی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است، و بر اساس این بیانیه، برای کاربرانی که فعال نبوده‌اند، این گزینه وجود خواهد داشت که اطلاعاتی مانند عکس و اطلاعات فردی کاربر مخفی شود. این موضوع موجب می‌شود که یافتن این حساب کاربری در کلاب هاوس دشوار شود.
 

 
 
البته کاربران اجازه خواهند داشت تا هر اطلاعاتی که احساس می‌کنند مایل به اشتراک آن هستند را به صورت آزاد در معرض دید قرار بدهند. علاوه بر این، تمامی این تنظیمات قابلیت تغییر مجدد را نیز دارند و در لحظه می‌توان آنها را توسط خود کاربر تغییر داد.
 
این اقدام به صورت مستقیم برای حفاظت از امنیت کاربران در این کشور انجام می‌شود. همچنین شایان ذکر است که تمامی موارد یاد شده در این زمینه بر روی فالوورهای فرد اعمال نخواهد شد و آنها خواهند توانست تا این موارد را مشاهده کنند.
 
نماینده کلاب هاوس به صورت رسمی نسبت به این موضوع عکس العمل نشان داده و گفته است: «کلاب هاوس هر گونه گروه تروریستی و اعضای آن را متهم می‌کند و هرگونه حرکت در راستا تمجید این گروه‌ها از جمله طالبان را محدود خواهد کرد. ما از فهرست گروه‌های تروریستی ارائه شده توسط دولت‌ها استفاده کرده و بر اساس آن سیاست‌های کاری خود را به‌روزرسانی می‌کنیم. ما با فناوری‌های علیه تروریسم همکاری داشته و در عین حال از سایر پیشروان و متخصص‌های این صنایع نیز بهره می‌بریم تا مطمئن شویم که کاربرانی با این نوع ماهیت به صورت کامل از پلتفرم ما حذف می‌شوند.»
 


کد مطلب: 65873

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65873/کلاب-هاوس-جهت-امنیت-مردم-افغانستان-اطلاعات-فردی-کاربران-مخفی-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir