۰
plusresetminus
جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱

برای نخستین بار: نسخه آیپد واتس اپ عرضه خواهد شد

ایتنا – کاربران آیپد اپل همیشه از دسترسی به نرم‌افزار پیام رسان محبوب وتس اپ محروم بودند ولی به نظر می‌رسد که این محرومیت به پایان رسیده و سرانجام شدهد عرضه این نرم‌افزار برای این تبلت خواهیم بود.
برای نخستین بار: نسخه آیپد واتس اپ عرضه خواهد شد
کاربران آیپد اپل همیشه از دسترسی به نرم‌افزار پیام رسان محبوب واتس اپ محروم بودند، ولی به نظر می‌رسد که این محرومیت به پایان رسیده و سرانجام شاهد عرضه این نرم‌افزار برای این تبلت خواهیم بود.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، واتس اپ نرم‌افزاری است که به خاطر ساختار رمزگذاری سر به سر خود با آیپد مشکل داشت زیرا اپل اجازه نمی‌داد تا نرم‌افزارهای سوم شخص بر روی سیستم عامل ipadOS به صورت روان این کار را انجام بدهند.
 
با این حال شرکت واتس‌اپ در ماه جولای اعلام کرد که در حال کارکردن بر روی نسل جدیدی از ساختار رمزنگاری است که موجب می‌شود تا کاربران آیپد نیز بتوانند از خدمات این نرم‌‌افزار استفاده کنند.
 
به این ترتیب یک ویژگی دیگر نیز برای واتس اپ مهیا خواهد شد و این موضوع، امکان اتصال همزمان چند دستگاه بدون نیاز به اتصال به تلفن همراه هوشمند خواهد بود و تبلت‌هایی که فاقد درگاه سیم‌کارت هستند به خوبی از این امکان بهره خواهند برد.
 
 واتس اپ برای آیپد
 
این به‌روزرسانی موجب خواهد شد که کاربران تبلت‌های اندرویدی و آیپد بتوانند از گزینه‌ای به نام اتصال به یک حساب واتس‌اپ استفاده کرده و به این ترتیب بتوانند خدمات این نرم‌افزار را به عنوان یک اپلیکیشن مستقل مورد استفاده قرار بدهند.
 
پیش از این بسیاری ازکاربران امکان استفاده از این نرم‌افزار را بر روی دستگاه‌های فاقد سیم‌کارت نداشتند زیرا برای فعال‌سازی آن نیاز به دریافت پیامک اختصاصی بر روی یک سیم‌کارت بود و در صورت استفاده از سیم‌کارت مشابه بر روی دو دستگاه، یکی از آن‌ها غیرفعال خواهد شد.
 
با این تفاسیر ساختار چند سیستمی می‌تواند به کاربران اجازه بدهد که از یک حساب کاربری به صورت همزمان بر روی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ خود استفاده کنند که این امر می‌تواند به خوبی برای کاربران مفید باشد.
 
پیش از این بسیاری از کاربران تبلت‌ها از پیام‌رسان‌هایی مانند پیام‌رسان اپل یا فیس بوک استفاده می‌کردند ولی با توجه به محبوبیت واتس‌اپ مسلما شاهد مهاجرت بسیاری از کاربران به واتس‌اپ خواهیم بود.
 
کد مطلب: 65871
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام