۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴

گوگل به تولید گوشی در چین ادامه می‌دهد

ایتنا - ​​​​​​​طبق گزارشی جدید به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع دوباره کووید۱۹، گوگل مجبور است موبایل های جدید خود را همچنان در چین تولید کند.
گوگل به تولید گوشی در چین ادامه می‌دهد


سال گذشته گوگل تصمیم گرفت خط تولید موبایل خود را از چین به شمال ویتنام منتقل کند. اما اکنون به نظر می‌رسد این شرکت موبایل‌های جدید خود را به دلیل قوانین مربوط به کووید ۱۹ همچنان در چین می‌سازد.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش نشریه ژاپنی نیکی، کشورهای آسیایی به دلیل گسترش شیوع کووید ۱۹ در این اواخر سختگیری‌های بیشتری در مبادی مرزی خود انجام می‌دهند. در نتیجه این قوانین سختگیرانه تر، گوگل مجبور است تولید محصولات خود را در چین ادامه دهد.

در این گزارش اشاره شده طبق برنامه ریزی ها قرار بود موبایل پیکسل ۵ در ویتنام ساخته شود اما به دلیل محدودیت‌های سفر و منابع محدود مهندسی در ویتنام، امکان اجرای موفقیت آمیز طرح وجود نداشت. بنابراین موبایل‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در شنژن چین ساخته می‌شوند.

البته گوگل تنها شرکتی نیست که مجبور به ادامه تولید محصولاتش در چین شده است. طبق اطلاعات موجود اپل نیز تصمیم داشت بخشی کوچکی از خط تولید مک بوک و آی پد را به ویتنام منتقل کند اما انجام این طرح به تعویق افتاده است. بنابراین این شرکت نیز مجبور است به تولید دستگاه‌هایش در چین ادامه دهد.

پیش بینی می‌شود پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در پاییز سال جاری میلادی عرضه شود.
کد مطلب: 65840
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام