کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایعات درباره آیفون تاشو!

سايت خبری ايتنا , 31 مرداد 1400 ساعت 0:55

ایتنا - ارقام فروش قبلی و تاب‌آوری سامسونگ سالانه در عرضه دستگاه‌های تاشو نشانه‌های روشنی از این هستند که گوشی‌های هوشمند تاشو پتانسیل بالایی در بازار دارند.


منابع داخل شرکت اپل و کارشناسان این صنعت ادعاهای متفاوتی درباره اینکه چه زمانی آیفون تاشو عرضه خواهد شد مطرح کرده‌اند. شایعاتی مطرح شده است که چنین دستگاهی در اوائل سال میلادی آتی عرضه خواهد شد، ولی مارک گورمن کارشناس بلومبرگ (که فردی خوش‌سابقه در پیش‌بینی محصولات اپل است) می‌گوید که این گوشی تاشو اپل حداقل دو یا سه سال دیگر به بازار وارد خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، ارقام فروش قبلی و تاب‌آوری سامسونگ سالانه در عرضه دستگاه‌های تاشو نشانه‌های روشنی از این هستند که اسمارتفون‌های تاشو پتانسیل بالایی در بازار دارند. با تغییر یافتن مصرف رسانه‌ای و تبدیل شدن کار با دستگاه در حین حرکت به یک روند رایجتر، داشتن یک نمایشگر تبلت‌مانند در جیب مزیت خودش را خواهد داشت. در صورتی که اپل در آینده نزدیک یک آیفون تاشو عرضه کند قاعدتا بازار خوبی پیدا خواهد کرد.
 


در زمینه ابعاد آیفون تاشو هم گمانه‌زنیهای مختلفی وجود دارد. مینگ چی کئو، تحلیلگر امور اپل، پیش‌بینی کرده است که آیفون تاشو ممکن است با یک نمایشگر تاشوی 8 اینچی بزرگ عرضه شود. تولید نمایشگری با این سایز – که حتی بزرگتر از نمایشگر داخلی 7.6 اینچی Galaxy Z Fold 3 است – اندکی غیر قابل تصور است. در قیاس با سایز کوچکتر، گوشی Z Flip 3 (که نزدیکترین رقیب آیفون Flip می‌تواند باشد) یک نمایشگر 6.7 اینچی با یک نمایشگر 1.9 اینچی در بیرون آن دارد.
 
نخستین پتنت ثبت شده توسط اپل در این حوزه در سال 2016 به ثبت رسید. در سال‌های بعد چند پتنت دیگر نیز ثبت شد که گویای این بود که اپل خواستار حق انحصاری برای یک دستگاه بود که دارای لولاهایی باشد که به ابعاد نصف یا ثلث تا شود. همچنین این طرح گویای نحوه چرخش متفاوتی با اسمارتفون‌های تاشو بود و برای آن پتنتی برای یک پوسته خودبهبودیابنده درخواست شده بود.
 
 


کد مطلب: 65805

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65805/شایعات-درباره-آیفون-تاشو

ايتنا
  https://www.itna.ir