۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵
رپرتاژ آگهی

خرید انواع محصولات پروتئینی از فروشگاه آلین لند

این فروشگاه در سال ۹۹ با فروش محصولات سوپرمارکتی افتتاح شد و بعدا سایر کتگوری‌ها هم به آن اضافه شدند. حالا به سایت آلین لند که سر بزنید از تنوع و گستردگی محصولات انگشت به دهان می‌مانید!
خرید انواع محصولات پروتئینی از فروشگاه آلین لند
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



پایتخت آشپزی دنیا ایتالیاست! ناپل، رم، فلورانس و... هر کدام بخشی از خوشمزه‌ترین و دلپذیرترین غذاهای دنیا را تولید می‌کنند. نکته جالب اینجاست که شکم گردها می‌گویند غذاهای ایتالیایی اگرچه همیشه خوشمزه‌اند؛ اما خوردن آنها در این کشور عطر و طعم دیگری دارد! یکی از دلایل مزه خوب غذاهای ایتالیایی، استفاده از مواد اولیه خوب و باکیفیت و تازه است.

یک سرآشپز ایتالیایی ممکن است برای پیدا کردن مواد اولیه مورد نظرش ساعت‌ها بگردد؛ در حالی که ما خیلی وقت‌ها کمتر به کیفیت مواد اولیه توجه می‌کنیم. مخصوصا موادی مانند گوشت و مرغ که طعم تازه و غیر تازه آنها از زمین تا آسمان فرق دارد و در غذا هم خودش را نشان خواهد داد. اما چطور باید این مواد پروتئینی را با بهترین کیفیت تهیه کرد؟

آلین لند؛ بهشت شکم گردها!
اگر اهل خرید آنلاین و تهیه مواد غذایی با کیفیت باشید حتما اسم آلین لند به گوشتان خورده: یک فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ که هرچه لازم داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد. این فروشگاه در سال ۹۹ با فروش محصولات سوپرمارکتی افتتاح شد و بعدا سایر کتگوری‌ها هم به آن اضافه شدند. حالا به سایت آلین لند که سر بزنید از تنوع و گستردگی محصولات انگشت به دهان می‌مانید!
یکی از نکاتی که آلین لند را تبدیل به فروشگاه محبوبی کرده است؛ امکان خرید گوشت مرغ و گوشت قرمز به صورت تازه و با طعم‌های مختلف و کیفیت بالاست.
اگر قصد دارید یک غذای خوشمزه بپزید؛ مهمانی باشکوهی ترتیب دهید یا برای یک وعده غذا با دوستان و عزیزانتان دور هم جمع شوید؛ آلین لند مناسب شماست. چرا که انواع گوشت را به صورت طعم دار شده و برای مصارف مختلف مانند خورش، گوشت چرخ کرده، کباب و جوجه، شنیسل و.... با کمترین قیمت و به تاریخ روز می‌فروشد.

از ثبت خرید تا ارسال خرید فقط چند دقیقه!
یکی از نگرانی‌ها هنگام خرید مواد مصرفی و پروتئینی به صورت آنلاین این است که این مواد در مسیر با چه روشی حمل شده‌اند؟ آیا شرایط نگهداری مناسبی داشته‌اند؟ مخصوصا در فصول گرم ممکن است در طی حمل و نقل مشکلاتی برای تازگی و کیفیت مواد اولیه به وجود بیاید.
اما آلین لند با امکان ارسال اکسپرس، مواد مورد نیازتان را در کسری از ساعت به دست شما رسانده و در نتیجه خیالتان از بابت سلامت این مواد راحت خواهد بود. البته امکان ارسال اکسپرس نه تنها برای مواد پروتئینی که برای سایر محصولات هم در دسترس است.

با آلین لند پس‌انداز کنید!
احتمالا دارید فکر می‌کنید با وجود این همه امکانات و کیفیت بالای مواد غذایی، احتمالا باید مبالغ بالایی برای تهیه این اقلام هزینه کنید. اما آلین لند، این مشکل را هم حل کرده است!
در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از تخفیف‌ها و کمپین‌هایی که تا ۷۰٪ در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کنند؛ استفاده کنید. علاوه بر این، آلین لند هیچ هزینه‌ای بابت ارسال محصولات از شما نمی‌گیرد و ارسال تمام سبدهای خرید آلین لند کاملا رایگان است!
پس اگر تصمیم دارید به سبک ایتالیایی‌ها آشپزی کنید؛ از خرید گوشت قرمز باکیفیت و بقیه مواد اولیه از آلین لند شروع کنید.
 
کد مطلب: 65802
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام