کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین اپ‌های ویندوز 11 دربرگیرنده یک ابزار اسنیپینگ جدید و استایل‌های بصری جدید خواهند بود

10 شهريور 1400 ساعت 18:41

ایتنا - ابزارهای ماشین‌حساب (Calculator) و ایمیل و تقویم (Mail & Calendar) با ظاهری جدید به‌روزرسانی شده‌اند تا با ویژگیهای کلی زیباشناختی ویندوز 11 تطابق داشته باشند.


سیستم عامل ویندوز 11 علاوه بر تغییرات در ظاهر آن، شاهد حضور اپ‌های شخص اول جدیدی خواهد بود که به‌روزرسانی می‌شوند تا درباره هرگونه نقایصی که نسخه قبلیشان ممکن است داشته باشند چاره‌جویی شود.
پانوس پانای، از مدیران ارشد شرکت مایکروسافت، در چند سال اخیر برخی از این اپ‌ها که به تازگی به‌روزرسانی شده‌اند را به طور مختصر معرفی کرده است، ولی اکنون این شرکت برای ارائه برخی از آنها به «ویندوز اینسایدرها» آماده است تا کیفیت و قابلیت‌های جدید آنها را پیش از انتشار نسخه پایدار اولیه در اواخر سال جاری میلادی تست کنند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از اسلش‌گیر، گرفتن اسکرین شات‌ها از ویندوز، با وجود دکمه همیشه در دسترس Print Screen به اندازه کافی کارا نبوده است. از این‌رو مایکروسافت اپ Snip & Sketch را جایگزین Sniping Tool کرد. به نظر می‌رسد که این دوره آزمایشی کوتاه خیلی موفقیت‌آمیز نبوده است چرا که مایکروسافت در حال معرفی ابزار جدیدتری است.
 
در واقع باید گفت که این ابزار اسنیپینگ جدید برای ویندوز 11 ترکیبی از دو ابزار قبلی است و قرار است که بهترین قابلیت‌های هر دو را در اختیار قرار دهد.
 


همچنین ابزارهای ماشین حساب (Calculator) و ایمیل و تقویم (Mail & Calendar) با ظاهری جدید به‌روزرسانی شده‌اند تا با ویژگی‌های کلی زیباشناختی ویندوز 11 تطابق داشته باشند.
این عمدتا به معنای گرد شدگی گوشه‌های آنها و همچنین امکان تطابق یافتن با تم کلی ویندوز 11 است. با این حال، مایکروسافت چیز زیادی درباره این قابلیت نگفته است، که می‌تواند برای یک نسخه آزمایشی مایه تاسف باشد.
 
عجیب آنکه، مایکروسافت چیزی درباره اپ جدید Clock که به یک قابلیت هیجان‌انگیز مجهز شده نگفته است. همچنین پانای اطلاع داده است که Focus Sessions این اپ با اسپاتیفای ادغام می‌شود تا وقتی که در حال چک کردن برنامه روزانه‌تان هستید موسیقی‌های الهام‌بخش برای شما پخش کند.
در این مورد نیز، این سه مورد فقط مجموعه اول هستند، و ما مشتاقانه منتظر شنیدن خبرهایی درباره بهبودهای دیگری هستیم که مایکروسافت برای اپهای مخصوص ویندوز 11 به اجرا در خواهد آورد.
 


کد مطلب: 65798

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65798/اولین-اپ-های-ویندوز-11-دربرگیرنده-یک-ابزار-اسنیپینگ-جدید-استایل-های-بصری-خواهند

ايتنا
  https://www.itna.ir