کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتخاری دیگر برای گوشی P50 Pro هواوی؛ کسب عنوان بهترین صفحه نمایش موبایل دنیا از موسسه DxOMark

24 مرداد 1400 ساعت 10:28

ایتنا - چندی قبل گوشی جدید Huawei P50 Pro با کسب بالاترین امتیاز تا به امروز از موسسه DxOMark به عنوان بهترین گوشی دنیا برای عکاسی انتخاب شد. این انتخاب که بازتاب‌های فراوانی را به دنبال داشت حالا با یک اتفاق ویژه ادامه یافته است. گوشی P50 Pro هوآوی موفق شده رکورد امتیاز صفحه نمایش DxOMark را هم بشکند و عنوان بهترین صفحه نمایش در بین تمامی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند.



از بعد فنی گوشی پرچم‌دار و پرقدرت Huawei P50 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با وضوح تصویر 2700 در 1228پیکسل، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز، نرخ پایش لمس نمایشگر 300 هرتز و حاشیه‌های بسیار نازک است.

به تازگی موسسه فرانسوی مشهور و معتبر DxOMark اقدام به بررسی و امتیازدهی به صفحه نمایش گوشی پرچمدار جدید هواوی نموده است. این وبسایت در پست نتایج بررسی خود اعلام نموده که P50 Pro موفق به شکستن تمامی رکوردهای پیشین شده است. HUAWEI P50 Pro توانسته با کسب امتیاز 93، بالاتر از هر گوشی دیگری قرار بگیرد و حالا عنوان بهترین صفحه نمایش دنیا هم جزء افتخارات جدیدترین گوشی هوآوی خواهد بود.
 
نکته جالب توجه این امتیازات آن است که P50 Pro با کسب امتیاز 93 از DxOMark توانسته بالاتر از گوشی‌هایی مانند Galaxy S21 Ultra با امتیاز 91 قرار بگیرد. این دستاورد بزرگ هواوی هنگامی بیشتر جلب توجه می‌کند که بدانید P50 Pro ارزان‌تر از پرچم‌دار سری گلکسی است و کاربران می‌توانند با هزینه کمتر بهترین صفحه نمایش و دوربین دنیا را همزمان به دست آورند.
 


از نظر کارشناسان DxOMark شدت روشنایی نمایشگر این گوشی برای تماشای ویدئوهای HDR10 بسیار عالیست. متخصصان فرانسوی خوانایی صفحه نمایش گوشی HUAWEI P50 Pro در زیر نور آفتاب و نور کم را بسیار راضی کننده ارزیابی کرد‌ه‌اند. 

سرعت پایش لمس صفحه نمایشگر P50 Pro نیز موفق به کسب امتیاز بالای 82 شده که نشان دهنده عملکرد بسیار مناسب آن حین اجرای اپلیکیشن‌‎های نیازمند سرعت بالا مانند بازی‌هاست. همچنین DxOMark می‌گوید نور زمینه نمایشگر گوشی P50 Pro هواوی کاملاً بدون لرزش بوده و موجب خستگی چشم‌های کاربر نخواهد شد.

همانطور که عنوان شد از دید موسسه DxOMark هواوی P50 Pro در کنار عنوان بهترین دوربین عکاسی موبایل روز دنیا، بهترین صفحه نمایش گوشی را هم در بین تمامی گوشی‌ها داراست. در واقع با خرید این گوشی مجموعه دو ویژگی فوق که به ندرت در کنار هم یافت می‌شوند، به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار می‎گیرند. نکته جذاب ماجرا آنجاست که این شرایط با صرف هزینه کمتر از بسیاری از پرچمداران از برندهای دیگر حاصل شده و نیازی به پرداخت مبالغ سرسام آور نخواهد بود. 
 


کد مطلب: 65784

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65784/افتخاری-دیگر-گوشی-p50-pro-هواوی-کسب-عنوان-بهترین-صفحه-نمایش-موبایل-دنیا-موسسه-dxomark

ايتنا
  https://www.itna.ir