۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
رپرتاژ آگهی

انتخاب و خرید بهترین گوشی بین جدیدترین های شیائومی و سامسونگ

دو شرکت سامسونگ و شیائومی رده‌های اول و دوم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه را در جهان در اختیار دارند. هر دو شرکت در سال جدید میلادی بیش از ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند جدید را عرضه کرده‌اند.
انتخاب و خرید بهترین گوشی بین جدیدترین های شیائومی و سامسونگ
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



دو شرکت سامسونگ و شیائومی رده‌های اول و دوم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه را در جهان در اختیار دارند. هر دو شرکت در سال جدید میلادی بیش از ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند جدید را عرضه کرده‌اند، اما از هر برند جدیدترین گوشی‌هایی را که مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند، مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای خرید با تضمین پایین‌ترین قیمت، به وب‌سایت تکنولایف مراجعه کنید.
 
جدیدترین گوشی های سامسونگ

۱ـ گلکسی M12 سامسونگ
این گوشی یک دستگاه پایین رده است که با نمایشگر ۶.۵ اینچ PLS IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰، اندروید ۱۱ بعلاوه‌ی  One UI 3.0، تراشه اگزینوس ۸۵۰، ۳ تا ۶ گیگابایت رم، ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین چهارگانه‌ی با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، باتری غول‌آسای ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر سریع ۱۵ واتی عرضه می‌شود.
نمایشگر بزرگ، طراحی زیبا، دوربین ارزشمند، رم بالا، و باتری  حجیم که برای استفاده‌ی معمولی بیش از ۲ روز دوام می‌آورد بعلاوه‌ی قیمت اقتصادی باعث استقبال کاربران از این گوشی شده است.
 
۲ـ گلکسی A22 سامسونگ
گلکسی A22 با نمایشگر ۶.۴ اینچی تحسین‌برانگیز سوپر آمولد، کاربر را مجذوب خود می‌کند نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۶۰۰ نیت آن نیز باعث می‌شود تا رزولوشن پایین و ناامید‌کننده‌ی ۷۲۰ در ۱۶۰۰ آن از نظر کاربر پنهان بماند! علاوه بر آن تراشه‌ی نسبتاً قدرتمند هلیو G80 مدیاتک به همراه اندروید ۱۱ و رابط One UI Core 3.1 بعلاوه‌ی رم ۴ تا ۶ و حافظه‌ی داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت به همراه ماژول چهارگانه که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است، در کنار باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ واتی، تیر خلاص را بر تردید خریدار شلیک می‌کند. نقد و بررسی کامل گوشی‌های هوشمند را در وب‌سایت تکنولایف مطالعه کنید.

۳ـ  گلکسی A22 سامسونگ نسخه 5G
این گوشی سامسونگ از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی با رزولوشن تحسین‌برانگیز ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بعلاوه‌ی پشتیبانی از 5G باعث می‌شود با یک گوشی بسیار ارزشمند طرف باشیم. تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۷۰۰ جی به همراه ۴ تا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ماژول دوربین سه گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی نشان می‌دهد که سامسونگ در این گوشی دست و دلبازی زیادی به خرج داده که این تلفن را بسیار ارزشمندتر از نسخه‌ی 4G آن جلوه می‌دهد.

۴ـ  گلکسی A52 سامسونگ
 

ولوله و غوغای A51 و A71 در میان خریداران موجی از تحسین و استقبال را به راه انداخت که باعث شد سامسونگ با هلهله و شادمانی و صد البته با دستپاچگی، سریعاً A52 و A72 را عرضه کند تا کسانی را که برای خرید آن دو گوشی تردید داشتند، به دام این دو گوشی گرفتار کند!
 ‌A52 از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، نرخ به‌روز رسانی ۹۰ هرتز، گوریلاگلس ۵، روشنایی ۸۰۰ نیت، اندروید ۱۱، تراشه اسنپدراگون 720G با رم ۴ تا ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. ماژول دوربین چهارگانه‌ی ۶۴+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل نیز که کاملاً برای عکاسی بهینه شده، در پشت آن قرار دارد و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تأمین می‌کند.

۵ـ  گلکسی A72 سامسونگ. معرفی
مشخصات A72 با A52، به جز نمایشگر ۶.۷ اینچی که اندکی بزرگتر بوده که برای کارهایی از قبیل گیم و وب‌گردی بهتر است، تفاوت خاصی به آن صورت ندارد. از وب‌سایت تکنولایف مرجع بزرگ فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ با تضمین پایین‌ترین قیمت، دیدن کنید.

 
جدیدترین گوشی های شیائومی

۱ـ ردمی نوت 10 شیائومی
ردمی نوت ۱۰ شیائومی با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپرآمولد، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، گوریلاگلس ۳، اندروید ۱۱، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۸، رم ۴ تا ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی، ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، صدای استریوی باکیفیت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی برخی از مشخصات تحسین برانگیز این گوشی خوش قیمت شیاسومی است که با استقبال بی‌نظیر کاربران رو به رو شده است.
 
۲ـ  پوکو ایکس 3 پرو شیائومی
نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، نرخ نوسازی تحسین‌برانگیز ۱۲۰ هرتز، روشنای ۴۵۰ نیت، گوریلاگلس ۶، اندروید 11، MIUI 12 برای POCO، پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۰ با تراشه‌ی گرافیکی بسیار قدرتمند آدرنو ۶۴۰، رم ۶ تا ۸ و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایتی بعلاوه‌ی ماژول دوربین چهارگانه‌ با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فلش دوگانه و همچنین فیلم‌برداری تا 4K و علاوه بر این‌ها، اسپیکر استریو با صدای ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز که یک باتری حجیم ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی، باعث می‌شود تا کاربر نمی‌تواند از خرید این گوشی که از مشخصات پرچمدار بهره می‌برد اما با قیمت میان‌رده عرضه می‌شود، صرف‌نظر کند.

۳ـ می 11 لایت شیائومی
نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، گوریلاگلس ۵، گواهی IP53، اندروید ۱۱ با MIUI 12، تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 732G با تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۸، رم ۶ یا ۸ که باحافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت جفت شده، دوربین خارق‌العاده چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با فیلم‌برداری تا رزولوشن 4K و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، صدای استریو با کیفیت ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز به همراه باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، برخی از مشخصات گوشی شیائومی هوشمند دوست داشتنی می لایت است. کامل‌ترین نقد و بررسی گوشی را در وب‌سایت تکنولایف مطالعه کنید.

۴ـ ردمی نوت 10 پرو شیائومی
ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی تحسین‌برانگیز اعجوبه‌ای ارزان قیمت مخصوص عکاسی محسوب می‌شود. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، گوریلا گلس ۳، نرخ نوسازی چشمگیر ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10، روشنایی خارق‌العاده‌ی ۱۱۰۰ نیت، گواهی IP53، اندروید 11 با MIUI 12، تراشه‌ی 732G اسنپدراگون با تراشه‌ی گرافیکی قدرتمند آدرنو ۶۱۸، رم ۶ یا ۸ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ تا ۱۲۸، دوربین شگفت انگیز با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و توانایی فیلم‌برداری تا 4K و کیفیت صدای ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز با بلندگوهای استریو، باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند تنها برخی از مشخصات این گوشی هوشمند بسیار ارزشمند و خارق‌العاده است.

۵ـ پوکو اف 3 شیائومی
 

پوکو اف۳ شیائومی با پردازنده‌ی 870 5G پرچمدار و بسیار رده‌بالای جدید کوالکام که با تراشه‌ی گرافیکی فوق قدرتمند آدرنو ۶۵۰ جفت شده، درواقع یک پرچمدار تمام عیار و فوق‌العاده ارزشمند با پشتیبانی از شبکه‌ارتباطات 5G است که با قیمت میان‌رده عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند از نمایشگر تحسین‌برانگیز و بزرگ ۶.۶۷ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و تراکم ۳۹۵ پیکسل، نرخ نوسازی بسیار بالای ۱۲۰ هرتز، روشنایی عجیب تا ۱۳۰۰ نیت، پشتیبانی از +HDR10، گوریلا گلس ۵، اندروید 11، MIUI 12 برای POCO و رم ۶ یا ۸ گیگابایت را با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت ارائه می‌دهد. ماژول دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل و کیفیت فیلم‌برداری تا رزولوشن 4K ، سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، کیفیت صدای ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز، باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی، دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد تا بتوانید به سادگی از کنار آن عبور کنید.

جمع‌بندی
خرید گوشی هوشمند تا حدی سلیقه‌ای است. درصورتی که برای خرید تلفن همراه مورد نظر خود تردید دارید، می‌توانید برای مشاهده‌ی نقد و بررسی کامل آن‌ها را در وب سایت تکنولایف مشاهده کنید.
 
کد مطلب: 65754
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام