۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۹

علاقه‌مندان به خرید آیفون 13 چه اولویت‌هایی برای این سری دارند؟

ایتنا - بر پایه یک نظرسنجی از بیش از 3000 دارنده آیفون – که در محدوده سنی 18 سال یا بالاتر و ساکن ایالات متحده بودند – مشخص شد که بیش از 43 درصد از کاربران آیفون قصد دارند امسال گوشی خود را به آیفون 13 ارتقاء دهند.
علاقه‌مندان به خرید آیفون 13 چه اولویت‌هایی برای این سری دارند؟
انتظار می‌رود که رونمایی از سری آیفون 13 در سپتامبر 2021 (شهریور 1400) باشد، و شایعات متعددی درباره تغییرات در این سری نسبت به سری آیفون 12 وجود دارد، هرچند که بیشترین احتمال بر این است که نسبت به سری آیفون 12 شاهد اصلاحاتی خواهیم نبود، و نه تحول بزرگ.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گفته می‌شود که اپل بر چند بهبود کلیدی تمرکز کرده است، از جمله تغییر نمایشگر به شکلی که ناچ کوچکتر و نرخ تازه‌سازی (ریفرش) بالاتری داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد که چیپست A14 Bionic کنونی اپل جای خود را به A15 خواهد داد.
 
همچنین به نظر می‌رسد توجه فراوانی بر این موضوع معطوف شده که چه سایزهایی از آیفونهای 13 پرطرفدار خواهد بود، به خصوص از این جهت که اپل بازخورد دلسردکننده‌ای از عرضه گوشی آیفون 12 مینی گرفت.
 
بر پایه یک تحقیق انجام شده توسط یک شرکت خرده‌فروشی گوشی با نام SellCell، به نظر می‌رسد که روند ابعاد گوشیهای اپل برای خانواده آیفون 13 نیز ادامه یابد. بر پایه یک نظرسنجی از بیش از 3000 دارنده آیفون – که در محدوده سنی 18 سال یا بالاتر و ساکن ایالات متحده بودند – مشخص شد که بیش از 43 درصد از کاربران آیفون قصد دارند امسال گوشی خود را به آیفون 13 ارتقاء دهند. با این حال، از میان گروه متمایل به ارتقاء، تنها 7 درصد گفتند که به یک آیفون 13 مینی علاقه‌مند هستند.
 

در عوض، این آیفون 13 – جانشین آیفون 12 – است که بیشترین توجهات را به خود جلب نموده است، به طوری که 38 درصد پاسخدهندگان آن را برگزیده‌اند. گوشی پرچمدار آیفون 13 پرو مکس، با حدود 31 درصد ابراز علاقه، در رتبه دوم قرار دارد. و نهایتا آیفون 13 پرو انتخاب 24 درصد افراد بوده است.
 
در پاسخ به اینکه چرا به ارتقاء آیفون علاقه‌مندند، بیشتر افراد به تاثیر نمایشگر اشاره کرده‌اند، به طوری که 22 درصد آنها اهمیت پانل با نرخ تازه‌ساز 120 هرتز را خاطرنشان کردند.
 
بیش از 18 درصد از این افراد نیز Touch ID درون‌نمایشگر را دلیل این تصمیم خود اعلام کردند، هرچند که به نظر می‌رسد آیفون استفاده از این تکنولوژی را برای آیفون 14 خود در سال 2022 مورد نظر دارد.
 
16 درصد هم گفتند که وجود یک نمایشگر همیشه‌روشن (always-on display) انگیزه اول آنها است، و حدود 11 درصد هم گفتند که فاقد ناچ بودن یا حداقل ناچ کوچکتر در آیفون بعدی اولویت اولشان است.
 
 
کد مطلب: 65747
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام