۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
رپرتاژ آگهی

10 نکته و راهنمایی مهم در خرید پنل پیامکی

با ابزاری به نام پنل اس ام اس یا سامانه‌ پیامکی شما می‌توانید برای مشاغل و اصناف مرتبط با کارتان یا در هر منطقه که می‌خواهید، تبلیغات پیامکی ارسال کنید و به رشد فروشتان کمک کنید.
10 نکته و راهنمایی مهم در خرید پنل پیامکی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر کسب‌وکاری دارید، تا حالا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید به ساکنان مناطق مختلف تهران پیامک بفرستید؟ فقط بین گروه شغلی خاصی تبلیغ کنید؟ برای مشتریان زن یا مرد به صورت هدفمند تبلیغ کنید؟
شاید با خود بگویید امکان‌پذیر نیست اما باید بگویم خیر! امکان تبلیغات هدفمند به آسانی فراهم شده فقط باید راه و روشش را بلد باشید.
با ابزاری به نام پنل اس ام اس یا سامانه‌ پیامکی شما می‌توانید برای مشاغل و اصناف مرتبط با کارتان یا در هر منطقه که می‌خواهید، تبلیغات پیامکی ارسال کنید و به رشد فروشتان کمک کنید ،اما تابه‌حال با سامانه پیامکی کار کردید؟
نگران نباشید ما اینجا هستیم تا این ابزار فوق‌العاده بازاریابی را بررسی کنیم و ده نکته مهم برای خرید پنل مناسب را به بگوییم!

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟
پنل پیام کوتاه ملی پیامک نرم‌ افزاری آنلاین در بستر اینترنت است که با داشتن نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به شما اجازه ورود به محیط کاربری برای ارسال اس ام اس را می‌دهد تا بتوانید تبلیغات خود را به آسانی با یک کلیک برای مشتری ارسال کنید. اما فقط سامانه به پیشرفت شما کمکی نمی‌کند، بلکه شما نیاز به پنلی دارید که امکانات تخصصی ارسال پیام کوتاه را در اختیارتان قرار دهد، همچنین پنل باید علاوه‌بر بانک شمارۀ گسترده و دسته‌بندی شده از پشتیبانی اصولی و فنی هم برخوردار باشد تا کاربر در هر مرحله‌ای اگر نیاز به مشاوره داشت، از این بابت مطمئن باشد.
قبل از هرچیز پیشنهاد می‌گردد مقاله پنل اس ام اس چیست؟ را با دقت مطالعه کنید. سپس بیایید تا در ادامه ده نکته مهم، که باید راهنمای شما در خرید پنل باشد را با هم معرفی کنیم.

قابلیت ارسال اس‌ام اس انبوه
اولین معیار، امکان ارسال اس ام اس انبوه است. شما می‌توانید با یک کلیک و نوشتن متن جذاب، پیامک انبوه تاثیرگذار ارسال کنید. حتی اگر شماره مشتریانتان را هنوز ندارید یا به تازگی کارتان را شروع کرده‌اید و بانک شماره‌تان محدود است، می‌توانید از دومین نکته مهم پنل، یعنی بانک شماره‌های جامع و به‌روز ملی پیامک استفاده کنید و در کمترین زمان بازخورد آن را در میزان فروش و درآمدتان ببینید.

امکان دریافت پیامک
در کنار ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی، اگر خط اختصاصی داشته باشید می‌توانید از سومین قابلیت  یعنی دریافت پیامک و جواب مخاطبان هم برخوردار شوید. این ویژگی سامانه پیامکی قابلیت ارتباط و تعامل با مشتریان را به شما می‌دهد و باعث ارتباط دوطرفه با کاربران می‌شود.
همچنین اگر در فکر برگزاری جشنواره‌های تخفیفی، مسابقه‌های پیامکی، آزمون و نظرسنجی هستید به قابلیت دریافت پیامک مخاطب نیاز دارید و باید پنلی را انتخاب کنید که این ویژگی چهارم را در اختیارتان قرار دهد.

قابلیت گزارش گیری برای تحلیل تبلیغات پیامکی
قطعاً پس از ارسال پیامک می‌خواهید بدانید چند درصد از این پیامک‌ها ارسال شده و به دست کاربران رسیده است؟ اصلاً می‌شود گزارشی از این ارسال‌های انبوه داشت؟
این شرایط در نکته مهم پنجم یعنی قابلیتی به نام گزارش گیری در سامانه باید تعریف شود تا سه وضعیت زیر را پس از ارسال به شما نشان دهد:
   - وضعیت رسیده به گوشی
   - وضعیت رسیده به مخابرات
   - نرسیده به گوشی (در این حالت هزینه شما بازگشت داده می‌شود.)
دقت کنید در مورد سوم هزینه‌ای از شما کسر نمی‌شود و عیناً به حسابتان برگشت داده می‌شود.

ارسال بر اساس سن
اگر شغل شما با گروه خاصی از افراد سر و کار دارد، هیچ روشی مثل یک سامانه‌ی پیامکی نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد، پس از نکته ششم یعنی فیلتر ارسال بر اساس جنس غافل نشوید.
برای تبلیغات پیامکی حتماً سامانه‌ای انتخاب کنید که امکان ارسال بر اساس جنس داشته باشد تا بتوانید بر اساس نوع محصول و خدماتی که دارید، مشتریان بالقوۀ خودتان را مورد هدف قرار دهید.

ارسال منطقه‌ای و ارسال BTS
قطعاً بخشی از مشتریان بالقوه شما در اطرافتان زندگی می‌کنند، اما چگونه می‌توانید به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنید؟
باز هم سامانه پیامکی با امکان ارسال پیامک از طریق آنتن مخابراتی، به عنوان هفتمین نکته، این کار را انجام می‌دهد و فروش شما را چند برابر می‌کند.  فقط یادتان باشد که ارسال بر اساس دکل BTS برای اپراتور ایرانسل است.

ارسال بر اساس شغل و گروه صنفی

اگرشغل شما فقط با گروهی از مشاغل در ارتباط است، چگونه می‌توانید بین مشتریان مرتبط و هدف، تبلیغات هدفمند داشته باشید تا به سود و فروش برسد؟
با وجود نکته هشتم یعنی بانک شمارۀ مشاغل و اصناف، این مورد هم به سادگی حل شده است. تنها کافیست پنلی را انتخاب کنید که بانک شماره اصناف و مشاغل را در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید تبلیغات هدفمندی در بین گروه مرتبط با کسب‌وکارتان داشته باشید. به عنوان نکته نهم یادتان باشد که بانک اصناف و مشاغل باید حتماً به تفکیک استان باشد تا به راحتی برای هر نقطه از کشور بتوانید ارسال پیامک داشته باشید.

چگونه پنل ارسال اس‌ام اس برای کسب‌وکارم تهیه کنم؟
حالا که با این نکات مهم و کاربردی آشنا شدید، نوبت آشنایی با سامانه ملی پیامک است که تمام این ویژگی‌های مثبت را با دیگر فاکتورهای مناسب تبلیغات پیامکی مانند نکته دهم یعنی تعرفه مقرون‌به‌صرفه ارسال پیامک در اختیارتان قرار خواهد داد.
برای شروع بازاریابی پیامکی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد صفحه اصلی سایت ملی پیامک شوید. برای دریافت پنل درخواست دهید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد.
همچنین می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید تا برای خرید بهترین پنل اس ام اس مطمئن شوید. تیم کارشناسان فنی بعد از بررسی بودجه و اهداف تبلیغاتی، شما را برای بهترین تصمیم‌گیری راهنمایی خواهند کرد.

سخن نهایی
با وجود سامانه ملی پیامک و هزینۀ مناسب ارسال پیامک که در https://www.melipayamak.com/price قابل مشاهده است، دیگر نباید نگران بازاریابی و تبلیغات کسب‌وکارتان باشید و اگر علاقه‌مند به برگزاری کمپین ارسال پیامک تبلیغاتی هستید، کارشناسان فنی ملی‌پیامک می‌توانند بر اساس نوع فعالیت و انتظارات شما، روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغ‌نویسی را پیشنهاد دهند و برای کسب درآمد بیشتر کمک‌تان کنند.
 اگر هنوز هم برای داشتن یک پنل و کاربردها نیازمند مشاوره هستید پشتیبانی فنی تیم ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 9 شب به تمام سوالات شما در این مورد پاسخ خواهد داد.
 
کد مطلب: 65746
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام