۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
رپرتاژ آگهی

معرفی و بررسی لوازم جانبی گوشی های آیفون

دغدغه صاحبان گوشی‌های آیفون پیداکردن لوازم جانبی اصل و با کیفیت برای این گوشی‌هاست؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین لوازم جانبی آیفون بپردازیم.
معرفی و بررسی لوازم جانبی گوشی های آیفون
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ما به طور معمول زمان زیادی از روز، در حال استفاده از گوشی هوشمند خود هستیم؛ بنابراین جای تعجب نیست که لوازم جانبی بسیار زیاد و متنوعی به صورت روزانه برای این گوشی‌ها روانه بازار می‌شوند. گوشی هوشمند در انواع مختلفی ارائه و تولید می‌شوند که از مهم‌ترین‌های آن گوشی‌های اپل یا اندرویدها هستند. دغدغه صاحبان گوشی‌های آیفون پیداکردن لوازم جانبی اصل و با کیفیت برای این گوشی‌هاست؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین لوازم جانبی آیفون بپردازیم.
 
باتری آیفون
یکی از مهمترین لوازم جانبی گوشی‌های اپل، باتری آیفون و کارایی آن است. باتری اصل آیفون دارای فناوری لیتیوم-یون هستند که سریع‌تر شارژ می‌شوند و دوام بیشتری دارند، اما به مرور زمان و در طول استفاده از آن، ظرفیت و عملکرد آن کاهش می‌یابد و بالاخره روزی میرسد که این باتری نیاز به تعویض دارد.
زمانی که گوشی شما به تعویض باتری نیاز داشت، باید دقت کنید که حتماً باتری اصل آیفون را خریداری کنید زیرا در بازار باتری‌های تقلبی وجود دارند که کاملا شبیه به باتری‌های اصل هستند اما استفاده از این باتری‌ها می‌تواند به گوشی ما آسیب برساند. بهترین راه هنگام خرید باتری گوشی اپل این است که از فروشگاه‌هایی آن را خریداری کنید که معتبر باشد و ضمانت اصالت کالا داشته باشند.
 
کابل لایتنینگ
کابل شارژ از آن دسته لوازم جانبی است که از اهمیت زیادی برخوردار است؛ کابل شارژ گوشی آیفون یا همان کابل لایتنینگ واسطه بین برق و باتری است و در صورتی که اصل و باکیفیت نباشد، می‌تواند به باتری گوشی اپل آسیب‌های جدی وارد کند و طول عمر آن را به شدت کاهش دهد.
همه کاربران آیفون به خوبی می‌دانند که کابل لایتنینگ برای همیشه دوام ندارد و روزی بنا به دلایل مختلف مانند ساییدگی یا پارگی سیم باید اقدام به خرید یک کابل لایتنینگ جدید کنند؛ هنگام خرید کابل شارژر اپل مانند باتری آیفون باید دقت کنید که اشتباها کابل غیر اصل را خریداری نکنید.
ایرپاد
ایرپاد هندزفری‌های بی‌سیم شرکت اپل است؛ ایرپاد یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های این شرکت است که با معرفی آن در سال ۲۰۱۶ توانست به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین لوازم الکترونیکی در بازار تبدیل شود. ایرپادها به صورت کلی از کیفیت صدای خوبی برخوردارند و با داشتن قابلیت noise canceling به راحتی سر و صدای اطراف را پوشش می‌دهند تا در هنگام گوش‌دادن به موسیقی یا صحبت‌کردن با تلفن دچار مشکل نشوید.
 
محافظ صفحه
در صورتی که تلفن همراه شما از فناوری محافظ صفحه نمایش بهره‌مند باشد، باز هم نیاز است تا محافظ صفحه نمایش یا همان گلس را برای نگهداری بهتر از گوشی خود استفاده کنیم. گلس، گوشی ما را در برابر ضربات احتمالی که منجر به خط و خش بر روی صفحه نمایش می‌شوند و یا در موارد شدیدتر ممکن است باعث شکستگی صفحه نمایش شوند، محافظت می‌کند. اگر از همان ابتدای خرید گوشی هوشمند یک گلس هم روی آن نصب کنید، شاید در قدم اول هزینه‌ی بیشتری انجام دهید اما این هزینه شما را در آینده از هزینه‌های سنگین تعمیر صفحه نمایش گوشی محافظت می‌کند.

 

اهمیت اصل بودن لوازم جانبی گوشی
همانطور که پیش از این ذکر شد، اصل‌بودن لوازم جانبی آیفون بسیار اهمیت دارد زیرا می‌تواند بر کیفیت و طول‌عمر گوشی ما تاثیر بسزایی بگذارد. لوازم جانبی فیک نه‌تنها خودشان چندان کارایی ندارند و کمکی به رفع مشکل ما نمی‌کنند، بلکه می‌توانند باعث بوجود آمدن هزینه‌های بیشتر شوند. اصل بودن این لوازم را فقط با خرید از یک فروشگاه معتبر می‌توان تضمین کرد.
فروشگاه اینترنتی جی اس کالا که بیش از ده سال است در زمینه کالاهای دیجیتال مانند موبایل، تبلت، انواع گجت‌ها و لوازم جانبی فعالیت می‌کند، شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریانشان از سراسر کشور بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند؛ از این شرایط می‌توان به پرداخت در محل و ۷ روز ضمانت بازگشت وجه اشاره کرد؛ همچنین جی اس کالا https://jskala.com ضمانت اصالت و گارانتی کالا را دارد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها برای خرید کالاهای دیجیتال است.





 
کد مطلب: 65721
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام