۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۵

سه قابلیت جدید نقشه گوگل برای کاربران iOS

ایتنا- قابلیت های جدیدی نظیر ویجت های مختلف و حالت تاریک در به روز رسانی جدید نسخه iOS گوگل مپ به این نرم افزار افزوده شده است.
سه قابلیت جدید نقشه گوگل برای کاربران iOS
قابلیت های جدیدی نظیر ویجت های مختلف و حالت تاریک در به روز رسانی جدید نسخه iOS گوگل مپ به این نرم افزار افزوده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  blog.google، گوگل به تازگی از نسخه جدید نقشه خود برای سیستم عامل iOS رونمایی کرد. در این نقشه سه قابلیت جدید گنجانده شده است که هر کدام از آنها به نوعی مورد استفاده کاربران قرار خواهند گرفت. در ادامه به بررسی هر کدام از این سه قابلیت جدید می پردازیم.
 
امکان به اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده از طریق iMessage
شما می توانید از این قابلیت برای ارسال موقعیت مکانی لحظه ای خود به دوستان یا اعضای خانواده تان استفاده کنید تا از صحت مسیری که در آن قرار دارید اطمینان حاصل کنید. به منظور انجام این کار تنها کافی است در نرم افزار iMessage روی آیکون گوگل مپ ضربه بزنید و موقعیت مکانی زنده خود را به مدت یک ساعت با شخص مورد نظر به اشتراک بگذارید. به منظور پایان بخشیدن به اشتراک گذاری موقعیت مکانی دکمه Stop را فشار دهید.
 
 
 
ویجت جدید ترافیک منطقه
یکی از قدرتمندترین ویژگی های نقشه گوگل امکان مشاهده وضعیت ترافیک زنده در یک منطقه است. شما با ویجت جدید این نرم افزار می توانید به طور مستقیم نقشه ترافیکی منطقه را روی صفحه اصلی تلفن همراه خود مشاهده کنید. بنابراین اگر قصد ترک خانه، محل کار یا هر مکان دیگری را دارید می توانید در یک نگاه از وضعیت ترافیک اطرافتان مطلع شده و بر همین اساس برنامه ریزی کنید.
 
علاوه بر این ویجت جدیدی نیز برای جستجوی مکان های مورد علاقه یا مسیریابی به سمت مکان هایی که بیشتر به آنجا سفر می کنید، در دسترس قرار گرفته است.
 
حالت تاریک
بالاخره پس از مدت ها انتظار حالت تاریک برای نسخه iOS نقشه گوگل نیز عرضه شد و به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. به منظور روشن کردن این قابلیت به بخش تنظیمات وارد شده، گزینه حالت تاریک را انتخاب کرده و دکمه روشن را لمس کنید.
 
کد مطلب: 65712
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام