کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش: چگونه ویندوز 11 را به صورت رایگان دانلود کنیم

سايت خبری ايتنا , 18 مرداد 1400 ساعت 6:41

ایتنا- روش دانلود رایگان به روز رسانی ویندوز 11 به هنگام عرضه نسخه پایدار آن برای کامپیوترهای شخصی در ادامه توضیح داده شده است.


در این مقاله روش دانلود رایگان به روز رسانی ویندوز 11 به هنگام عرضه نسخه پایدار آن برای کامپیوترهای شخصی در ادامه توضیح داده شده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب سایت خبری تحلیلی laptopmag، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسخه نهایی ویندوز 11، هیجان ها برای استفاده از این سیستم عامل روز به روز افزایش می یابد. طراحی متفاوت و ویژگی های افزوده شده به این نسخه از ویندوز موجب شده است که بسیاری از کاربران به تست آن علاقه مند باشند.
 
اگرچه نسخه پایدار ویندوز 11 هنوز در دسترس نیست اما روش هایی برای تست این نسخه پیش از عرضه رسمی آن وجود دارد. شما به منظور انجام این کار می بایست در برنامه اینسایدر مایکروسافت ثبت نام کرده و نسخه پیش نمایش بتای ویندوز 11 را دانلود کنید. به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان نصب این نسخه را روی لپ تاپ شخصی و هرگونه کامپیوتری که دارای اطلاعات مهمی است توصیه نمی کنیم زیرا هنوز باگ ها و نقص های زیادی در این نسخه وجود دارند که ممکن است داده های شما را به خطر بیندازند.
باقی کاربران می توانند نسخه پایدار ویندوز 11 را پس از چند ماه به صورت رسمی دریافت کرده و از رابط کاربری باز طراحی شده و قابلیت های جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده است، بهره مند شوند. در ادامه روش دانلود رایگان ویندوز 11 بعد از عرضه رسمی این نسخه در پاییز برایتان توضیح داده خواهد شد.
 
آموزش دانلود نسخه پایدار ویندوز 11 در زمان عرضه
در زیر قدم هایی که می بایست برای دانلود نسخه رسمی ویندوز 11 در زمان عرضه آن در پاییز بردارید، برایتان توضیح داده شده است. اما پیش از هر کاری می بایست پیش نیازهای سخت افزاری سیستم خود را برای مطابقت با نیازمندی‌های ویندوز 11 بررسی کنید. پس از این که از مطابقت نیازهای سخت افزاری ویندوز 11 مطمئن شدید می توانید قدم‌های زیر را طی کنید.
 


زمانی که ویندوز 11 را برای سیستم شما عرضه شود، می توانید آن را به همان روشی که نسخه های جدید ویندوز را دریافت می کنید، دانلود کرده و نصب کنید. اول با انتخاب منوی استارت و آیکون چرخ دنده موجود در آن به قسمت تنظیمات (Settings) وارد شوید.
 
در این مرحله گزینه به روز رسانی و امنیت (Update & Security) را انتخاب کرده و با نگاه کردن به پنل سمت چپ مطمئن شوید که در سربرگ به روز رسانی ویندوز (Windows Update) قرار دارید.
روی گزینه بررسی به روز رسانی (Check for Updates) موجود در قسمت بالای صفحه نمایش کلید کنید.
اگر ویندوز 11 برای سیستم شما عرضه شده باشد احتمالا گزینه ای تحت عنوان به روز رسانی ویندوز 11 (Windows 11 feature update) را مشاهده خواهید کرد.
در این مرحبه گزینه دانلود و نصب (Download and install) را انتخاب کنید.
کامپیوتر شما بلافاصله فرایند دانلود را آغاز خواهد کرد و پس از آن ریستارت خواهد شد. این فرایند ممکن است چند ساعت زمان ببرد.
 


کد مطلب: 65710

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65710/آموزش-چگونه-ویندوز-11-صورت-رایگان-دانلود-کنیم

ايتنا
  https://www.itna.ir