۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲

پشتیبانی از حساب کاربری گوگل و اپل به توییتر افزوده شد

ایتنا - توییتر پشتیبانی از دو گزینه دیگر شامل حساب‌های کاربری گوگل و اپل را برای ثبت نام و ورود به این شبکه اجتماعی اضافه کرد.
پشتیبانی از حساب کاربری گوگل و اپل به توییتر افزوده شد


کاربران می توانند اکنون از حساب کاربری گوگل برای دسترسی به توییتر از طریق اپلیکیشن موبایل و وب استفاده کنند. در دستگاه‌های iOS هم امکان ورود به اپلیکیشن توییتر با استفاده از حساب کاربری اپل وجود دارد و این شرکت قصد دارد حمایت از این سرویس برای ورود از طریق وب را هم اضافه کند. همچنین امکان استفاده از هر دو حساب کاربری گوگل و اپل برای ایجاد حساب جدید در توییتر وجود دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، از میان این دو گزینه، ورود با حساب کاربری اپل جالب تر است. اپل این گزینه را در کنفرانس طراحان جهانی سال ۲۰۱۹ به عنوان گزینه ای برای ورود به سرویس‌ها از فیس بوک و گوگل معرفی کرد. این شرکت مدعی است ورود با سرویس‌ها با استفاده از حساب کاربری اپل مانع ردیابی می شود و به کاربران امکان می دهد با تولید آدرسهای ثانویه ای که هر گونه پیامی را از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها به صندوق دریافت ایمیل کاربر فوروارد می کنند، ایمیل خود را پنهان کنند.

بر اساس گزارش انگجت، به هر شکل اقدام توییتر در افزودن پشتیبانی از هر دو حساب کاربری گوکل و اپل، کار را برای کاربران جدید راحت تر می کند. خود توییتر هم امکان استفاده از حساب کاربری توییتر را برای دسترسی به بعضی وب سایتها فراهم کرده است.
کد مطلب: 65673
برچسب ها: توییتر گوگل اپل
نام شما
آدرس ايميل شما


miladhallaj8
feedback
Iran, Islamic Republic of
از جمیل خود خارج شده بودم ولی الان كه دوباره برای ورود کلیک میکنم میره ولی وقتی که می خوام جمیل رو وارد کنم فورا متؤقف میشه نمئتؤنم اصلآ اول حرف اکانتم رو بنؤیسم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام