۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴

رفع مشکل مایکروسافت ویژوال استودیو در نسخه سال 2022

ایتنا- شرکت مایکروسافت به سراغ عرضه رفع یکی از مشکلات اصلی موجود در نرم‌افزار ویژوال استودیو رفته و به صورت مستقیم مشکل قدیمی این سیستم محبوب برنامه نویسان را رفع کرده است.
رفع مشکل مایکروسافت ویژوال استودیو در نسخه سال 2022
شرکت مایکروسافت به سراغ عرضه رفع یکی از مشکلات اصلی موجود در نرم‌افزار ویژوال استودیو رفته تا به صورت مستقیم، مشکل قدیمی این سیستم محبوب برنامه‌نویسان را رفع نماید.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل  از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، با عرضه آخرین نسخه از پیش نمایش مایکروسافت ویژوال استودیوی سال 2022، شرکت مایکروسافت یک ویژگی جدید را به کاربران این نرم‌افزار خود ارائه کرده است که در نتیجه آن، مسلما بسیاری از برنامه نویسان جهان را خوشحال خواهد کرد.
 
بر اساس این ویژگی جدید، تمامی افرادی که از نرم‌افزارهای پلتفرم‌های دات نت و سی پلاس پلاس استفاده می‌کنند، از این پس خواهند توانست تا به صورت بسیار موثرتر و بهینه‌تر عمل کنند.
 
مطابق جزئیات منتشره، این غول نرم‌افزاری دنیا در آخرین به‌روزرسانی محیط ویزه توسعه نرم‌افزار خود توانسته است تا سیستمی را ایجاد کند که موجب می‌شود در میان ویرایش‌های کدهای برنامه، دیگر شاهد ری استارت شدن اپلیکیشن نباشیم.
 
 
 
برای دستیابی به این دستاورد، مایکروسافت به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند کدهای یک اپلیکیشن را به صورت کامل ویرایش کرده و سپس بدون نیاز به متوقف کردن اجرای اپلیکیشن و اجرای مجدد آن، جهت مشاهده تاثیر کد، تاثیر مستقیم کدها را بر روی آن ببینند.
 
از سوی دیگر و به صورت همزمان نیز این به‌روزرسانی جدید موجب می‌شود که کدها به نحوی اجرا شوند که بارگذاری مجدد همزمان کدهای .net و XAML بر روی اپلیکیشن ممکن باشد.
 
به این ترتیب برنامه‌ نویسان خواهند توانست تا با استفاده از XAML در رابط کاربری خود، به صورت همزمان کدهای .net را نیز ویرایش کنند. این موارد موجب می‌شوند که سرعت توسعه دهندگان در ایجاد برنامه‌های جدید بسیار بیشتر از قبل شود.
کد مطلب: 65672
نام شما
آدرس ايميل شما


af
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید عکس اول از ویژوال استودیو کد هست نه از ویژوال استودیو این دو برنامه متفاوت هستند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام