۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۵

همکاری فیس بوک و ری‌بن برای ساخت عینک هوشمند

ایتنا- بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان با بزرگ‌ترین برند تولید کننده عینک جهان به توافق رسیده است تا به کمک هم یک عینک هوشمند ویژه برای عرضه به کاربران جهانی ایجاد کنند.
همکاری فیس بوک و ری‌بن برای ساخت عینک هوشمند
بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان با بزرگ‌ترین برند تولید کننده عینک جهان به توافق رسیده است تا به کمک هم یک عینک هوشمند ویژه برای عرضه به کاربران جهانی ایجاد کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از trustedreviews، مارک زاکربرگ به صورت رسمی این موضوع را تائید کرده و اعلام کرده است که شرکت‌های ری‌بن و فیس‌بوک به کمک هم قرار است تا به زودی یک عینک وشمند جدید را طراحی و عرضه کنند.
 
دو سال پیش بود که نخستین گزارش‌ها در زمینه تولید عینک هوشمند با مشارکت این دو شرکت منتشر شد ولی در طول این مدت هیچ خبری در این زمینه وجود نداشت تا اینکه مارک زاکربرگ به صورت مستقیم توفیق این پروژه را اعلام کرد.
 
در طول گزارش درآمد سه ماهه دوم سال 2021 بود که زاکربرگ به صورت غافلگیر کننده‌ای به سراغ محصول در آستانه عرضه این شرکت رفته و گفت: «با نگاهی به پیش رو، محصول در آستانه عرضه بعدی ما یک عینک هوشمند خواهد بود که توسط ری‌بن طراحی شده و با مشارکت EssilorLuxottica  ساخته می‌شود.»
 
 
 
البته زاکربرگ هیچ اطلاعات تکمیلی‌ای را در این زمینه اعلام نکرده است و تنها اطلاعاتی اولیه و ناواضح را به کاربران احتمالی این تلفن همراه هوشمند اعلام کرده است.
 
او در ادامه افزود: «من برای رساندن این محصول به دست مشتریان و ادامه پیشرفت به سوی آینده عینک‌هایی که کاملا از واقعیت افزوده استفاده می‌کنند هیجان‌ زده هستم.»
 
شاید تنها اطلاعات اولیه‌ای که توسط زاکربرگ اعلام شده و می‌توانند مفید باشند را بتوان در این جمله خلاصه کرد: «این عینک در رده محصولات واقعیت مجازی طبقه‌بندی نخواهد شد و همچنین هیچ نمایشگر اختصاصی‌ای در خود نخواهد داشت.»
 
به صورت همزمان با این موضوع، هیوگو بارا به عنوان نایب رییس بخش آزمایشگاه‌های واقعیت فیس‌بوک در توییتر اعلام کرده است که این همکاری یک شاهکار منحصر به فرد بوده و تنها شروع یک مسیر به حساب می‌آید.
کد مطلب: 65641
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام