۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۸

نیمی از زمان سپری شده در فیس‌بوک به تماشای ویدیو اختصاص دارد

ایتنا- شبکه اجتماعی فیس‌بوک یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی از نظر تعادل بین محتوای ارائه شده است ولی تحقیقات جدید انجام شده محبوب‌ترین بخش این شبکه اجتماعی را به کاربران معرفی کرده است.
نیمی از زمان سپری شده در فیس‌بوک به تماشای ویدیو اختصاص دارد
شبکه اجتماعی فیس‌بوک یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعیاز نظر تعادل بین محتوای ارائه شده است ولی تحقیقات جدید انجام شده محبوب‌ترین بخش این شبکه اجتماعی را به کاربران معرفی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget،  بر اساس اطلاعات منشتر شده مشخص شده است که بیش از نیمی از زمانی که کاربران در فیس‌بوک سپری می‌کنند به یک عنصر خاص ارائه شده مرتبط می‌شود: تماشا کردن ویدیو!
 
مارک زاکربرگ در گزارش سه ماهه دوم سال 2021 اعلام کرده است که این کاربران این شرکت بیشتر از هر امکانات دیگری به مشاهده ویدیو اقبال نشان داده‌اند و بیشاز نیمی از زمان خود را به مشاهده ویدیوهای موجود در این شبکه اجتماعی اختصاص می‌دهند.
 
زاکربرگ در این باره می‌گوید: «هم اکنون ویدیو بیش از نیمی از زمان سپری شده در فیس بوک، اینستاگرام و رقبایی مانند تیک تاک را به خود اختصاص داده است و بزرگ‌ترین مولفه در زمینه رد درگیری مخاطبان با شبکه اجتماعی را به خود اختصاص داده است.»
 
 
 
زاکربرگ اطلاعات و جزئیات بیشتری را در این زمینه منتشر نکرده است ولی بر اساس شواهد، سیستم ریلز اینستاگرام می‌تواند یکی از عوامل بسیار موثر در پیشرفت این فرایند باشد.
 
یکی از طرح‌های این شرکت برای آینده، پروژه metaverse است. این پروژه موجب می‌شود تا کاربران بتوانند نسل جدیدی از خدمات اینترنتی را در اختیار داشته باشند.
 
زاکربرگ درباره برنامه آینده metaverse گفت: «شما می‌توانید به جای نگاه کردن به محتوا، به نوعی به آن به عنوان به متجسم سازی اینترنت فکر کنید. در حقیقت شما خواهید توانست تا همه کارهایی که امروزه در اینترنت می‌کنید و کارهایی که حتی فکر انجام آن در اینترنت را نیز نمی‌کنید را در این شبکه تجربه کنید.»
 
شایان ذکر است که فیس بوک در چند سال اخیر یکی از بهترین رکوردهای خود را در سالی که گذشت تجربه کرده است و سود این شرکت در سال گذشته با میزان 56 درصد رشد به 29 میلیارد دلار رسید. در حال حاضر بیش از 3.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند.
کد مطلب: 65638
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام