کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای بزرگ سامسونگ: گوشی‌های هوشمند تاشو را همه‌‌گیر می‌کنیم

سايت خبری ايتنا , 9 مرداد 1400 ساعت 2:00

ایتنا- شرکت سامسونگ به تازگی برنامه‌های ویژه‌ای برای شکل دادن به آینده بازار تلفن‌های همراه هوشمند را اعلام کرده است و قصد دارد تا نسل تلفنهای همراه هوشمند تاشو را به عنوان یک عنصر کلیدی در بازار احیا کند.


شرکت سامسونگ به تازگی برنامه‌های ویژه‌ای برای شکل دادن به آینده بازار تلفن‌های همراه هوشمند را اعلام کرده است و قصد دارد تا نسل تلفن‌های همراه هوشمند تاشو را به عنوان یک عنصر کلیدی در بازار احیا کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget،  بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تا تلاش بسیار زیادی بر روی تبدیل مجدد تلفن‌های همراه تاشو به یک مولفه اصلی و پرطرفدار در بازار تلفن‌های همراه هوشمند کند و این رده از تلفن همراه را به دوران اوج خود پیش از موج هوشمند شدن همراه‌ها بازگرداند.
 
آخرین گزارش‌های ارائه شده توسط سامسونگ اعلام کرده است که این شرکت در زمینه فروش تلفن‌های همراه هوشمند تاشو موفقیت خوبی داشته است و قصد دارد تا این سیستم را به خوبی پیشرفت داده و به نوعی این خط تولید را به یکی از عناصر اصلی این کمپانی تبدیل کند.
 
بر اساس اعلام رسمی این شرکت، سامسونگ در طول مدت زمان عرضه تلفن‌های همراه هوشمند تاشو تا به امروز توانسته است تا با رشد 20 درصدی در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند روبرو شود.
 
به این ترتیب این تولیدکننده تلفن همراه هوشمند به رکورد فروش 55.56 میلیارد دلار دست پیدا کرده است. این امر به این معنی است که این شرکت سود 11 میلیارد دلاری در این رده را به ثبت رسانده است و این مقدار در نوع خود یک رکورد تحسین برانگیز به حساب می‌آید.
 

 
 
با این وجود داشتن مشکلاتی مانند کمبود پردازنده در جهان ممکن است بر روی این آمار تاثیر مفی بگذارد. با این وجود دسترسی داشتن به این بازار موجب شده است که سامسونگ به دنبال برنامه بهبود عملکرد خود در زمینه عرضه نوع خاص تلفن های همراه هوشمند یعنی محصولات تاشو برود.
 
هنوز مشخص نیست که برنامه عرضه این محصولات چگونه قرار است تا انجام شود و سامسونگ هیچ توضیحی درباره این موضوع نداشته است ولی قاعدتا شاهد عرضه تلفن‌های همراه هوشمند تاشو با قیمت پایین‌تر نیز خواهیم بود زیرا تنها فروش محصولات پرچمدار نخواهد توانست تا مزیت رقابتی مورد نیاز را ایجاد کند.
 
این شرکت قرار است تا به زودی نسل جدیدی از سری زد فلیپ و زد فولد را به مشتریان ارائه کند ولی با توجه به این برنامه ویژه به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از محصولات بیشتری در این زمینه باشیم.


کد مطلب: 65637

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65637/ادعای-بزرگ-سامسونگ-گوشی-های-هوشمند-تاشو-همه-گیر-می-کنیم

ايتنا
  https://www.itna.ir