کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صفحه کلید فیزیکی به گوشی‌های هوشمند باز خواهد گشت:

بازگشت بلک بری با یک گوشی 5G

سايت خبری ايتنا , 10 مرداد 1400 ساعت 1:06

ایتنا- بلک بری پس از گذشت یک سال بار دیگر احتمال ساخت همراه هوشمند 5G مجهز به کیبورد فیزیکی ویژه این کمپانی را به علاقه مندان این برند یادآوری کرد.


بلک بری پس از گذشت یک سال بار دیگر احتمال ساخت همراه هوشمند 5G مجهز به کیبورد فیزیکی ویژه این کمپانی را به علاقه مندان این برند یادآوری کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  ubergizmo، کمپانی بلک بری در ماه اوت سال میلادی گذشته اعلام کرد که با کمپانی OnwardMobility همکاری هایی را اغاز کرده است و در همین راستا به زودی تلفن همراه هوشمند 5G بلک بری با کیبورد فیزیکی این کمپانی عرضه خواهد شد.
 
با این حال اکنون حدود یک سال از اطلاعیه این کمپانی در این رابطه می‌گذرد و بسیاری از علاقه مندان به صورت کامل عرضه چنین محصولی را فراموش کرده بودند. با این حال به نظر می‌رسد که این پروژه هنوز هم به قوت خود باقی است و در حال طی مراحل پیشرفت خود است.
 

 
 
البته هنوز زمان عرضه این همراه هوشمند هیجان انگیز بلک بری به طور کامل مشخص نشده است و تنها شاهدی که در دست داریم صفحه پیش تعهد OnwardMobility است که در واقع لیست انتظار آنلاین این محصول به حساب می‌آید و کاربران می‌توانند اطلاعات جدید مرتبط با این تلفن همراه را در آنجا مشاهده کنند.
 
در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از این تلفن همراه هوشمند در دسترس نیست و تنها موردی که از آن مطلعیم پشتیبانی از فناوری 5G است. بلک بری از مدت‌ها پیش همراه هوشمند جدیدی نساخته است. این کمپانی تولید همراه‌های هوشمند را چند سالی متوقف کرد و پس از آن در مشارکت را تی سی ال دوباره وارد این بازار شد اما این مشارکت نیز تنها تا اوایل سال گذشته میلادی دوام آورد.
 
دانستن این امر که بلک بری هنوز به ساختن تلفن‌های همراه هوشمند علاقه مند است برای طرفداران این برند بسیار هیجان انگیز است. همچنین عرضه همراه هوشمندی با کیبورد فیزیکی در دنیایی که تمامی تلفن‌های همراه هوشمند آن تنها با صفحه نمایش لمسی به بازار ارائه می‌شوند، می‌تواند برگ برنده اصلی بلک بری باشد. با این حال باید منتظر بود و دید که سرنوشت نهایی این همراه هوشمند چه خواهد شد.


کد مطلب: 65619

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65619/بازگشت-بلک-بری-یک-گوشی-5g

ايتنا
  https://www.itna.ir