۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

الکسا بالاخره با نام و صدایی جدید کار می‌کند

ایتنا- امازون به تازگی شخصیت جدیدی را برای دستیار هوشمند خود در نظر گرفته است که نام و صدای آن با الکسا کاملا متفاوت است.
الکسا بالاخره با نام و صدایی جدید کار می‌کند
امازون به تازگی شخصیت جدیدی را برای دستیار هوشمند خود در نظر گرفته است که نام و صدای آن با الکسا کاملا متفاوت است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، دستیار هوشمندی که پیش از این به نام الکسا در بین ما مشهور شده بود اکنون با نام و البته صدای جدیدی تحت عنوان زیگی فعالیت خواهد کرد.

البته هنوز همچنان می‌توانید این دستیار هوشمند را با نام الکسا خطاب قرار بدهید و الکسا نیز با صدای آشنای خود پاسخ خواهد داد اما زیگی هم در کنار الکسا آماده به خدمت رسانی تان خواهد بود.
 
البته کاربران بلندگوهای آمازون اکو پیش نیز الکسا را با عناوین دیگری نظیر آمازون، اکو، کامپیوتر یا الکسا صدا می‌زدند و الکسا به تمامی این اسم‌ها پاسخ می‌داد. با این حال این اولین بازی است که نام رسمی زیگی در کنار الکسا برای این دستیار هوشمند کمپانی آمازون مطرح می‌شود.
 
 
 
برخی بر این باور هستند که زیگی یک نام مردانه است و در کنار الکسا برای برقراری توازن جنسیتی ارائه شده است. با این حال خود دستیار هوشمند آمازون هیچ گونه جنسیتی برای خود قائل نیست و در صورتی که از او درباره جنسیت سوال شود، پاسخ می‌دهد که به عنوان یک هوش مصنوعی هیچ جنسیتی ندارد.
 
در هر صورت خواه هدف آمازون از ارائه زیگی برقراری توازن جنسیتی بوده و یا تنها به فکر تشویق کاربران به استفاده از دستیار هوشمند خود از طریق افزایش جذابیت آن است، تاثیر چندانی روی کاربری این دستیار هوشمند نخواهد گذاشت و شما می‌توانید از این پس از زیگی به عنوان کلمه بیدار باش این دستیار هوشمند استفاده کنید.
کد مطلب: 65612
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام