۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۷

رونمایی اوپو از گوشی ۳۰۸ دلار مجهز به 5G

ایتنا - ​​​​​​​اوپو از یک موبایل جدید مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت با قیمت ۳۰۸ دلار در چین رونمایی کرده است.
رونمایی اوپو از گوشی  ۳۰۸ دلار  مجهز به 5G


شرکت اوپو در سکوت خبری موبایل A93s 5G را در چین رونمایی کرد. این دستگاه در بخش موبایل‌های ارزان قیمت ارائه شده و ویژگی‌هایی مانند نمایشگر با رفرش ریت ۹۰ هرتز، تنظیمات دوربین پشتی ۳ تایی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیگسلی و باتری ۵ هزار میلی آمپری دارد.

به گزارش ایتنا از مهر، Oppo A93s 5G با RAM هشت گیگابایتی و حافظه ذخیره ۲۵۶ مگابایتی به قیمت ۳۰۸ دلار و در سه رنگ عرضه می‌شود. موبایل جدید اوپو در ۳۰ جولای در سراسر چین به فروش می‌رسد.

ویژگی‌های این موبایل شباهت زیادی به Oppo A93 5G دارد که یک سال قبل عرضه شد. دستگاه یک نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد و سوراخی روی آن دیده می‌شود.

روی نمایشگر یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت بالا و سمت چپ قرار دارد. پشت آن ۳ دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی پرتره و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو وجود دارد.

در کنار این موارد Oppo A۹۳s ۵G مجهز به شارژ سریع ۱۸ واتی است. همچنین موبایل اوپو سیستم اتلاف حرارت سه بعدی دارد. هنگامیکه کاربر مشغول بازی رایانه‌ای با دستگاه است، این سیستم آن را خنک نگه می‌دارد. در بخش کناری موبایل اسکنر اثر انگشت وجود دارد و همچنین فناوری شناسایی صورت برای باز کردن قفل نیز در آن به کار رفته است.
کد مطلب: 65593
برچسب ها: گوشی Oppo A93s 5G
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام