۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۵۵

گوگل پیکسل 4 به قیمت 380 دلار رسید

ایتنا- قیمت در نظر گرفته شده برای تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل 4 از 800 دلار به 380 دلار رسیده است و وب‌سایت Woot نیز اکنون این محصول را با این قیمت به فروش می‌رساند.
گوگل پیکسل 4 به قیمت 380 دلار رسید
قیمت در نظر گرفته شده برای تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل 4 از 800 دلار به 380 دلار رسیده است و وب‌سایت Woot نیز اکنون این محصول را با این قیمت به فروش می‌رساند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه 64 گیگابایتی گوگل پیکسل 4 حدود 800 دلار است. با این حال وب‌سایت Woot این محصول را به قیمت 380 دلار به فروش می‌رساند.

این کمترین قیمتی است که از زمان عرضه این تلفن همراه هوشمند برای آن در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که کمپانی آمازون و B&H Photo که کمپانی‌های مادر Woot هستند این محصول را در ماه گذشته به قیمت 400 دلار به فروش می‌رساندند.
 
کمی در رابطه با مشخصات این همراه هوشمند صحبت کنیم. پیکسل 4 مانند سایر همراه‌های هوشمند تولید شده توسط گوگل دوربین فوق العاده‌ای دارد. صفحه نمایش این محصول بسیار روان است و نرخ رفرش در آن از 60 به 90 هرتز می‌رسد. این دستگاه همچنین از اندروید 12 نیز پشتیبانی می‌کند و سرعت آن برای بسیاری از کاربری‌های روزمره کافی است.
 
 
به صورت کلی گوگل پیکسل 4 در حال حاضر نسبت به پیکسل 4a نسخه 5G و پیکسل 5 ارزش خرید بیشتری دارد. در این میان پیکسل 4a نیز یک سال پس از عرضه پیکسل 4 با قیمت 350 دلار به بازار عرضه شد اما گوگل در این همراه هوشمند سخت‌افزار ضعیف تری استفاده کرد.
 
به هنگام خرید پیکسل 4 بهتر است دو مورد را در نظر داشته باشید. یکی این که گوگل تنها تا اکتبر 2022 از پیکسل 4 پشتیبانی خواهد کرد و بسته‌های امنیتی و به روز رسانی‌های مرتبط با اندروید تنها تا این تاریخ برای این همراه هوشمند عرضه خواهد شد. دیگر آن که پشتیبانی آنلاین و تلفنی نیز پس از این تاریخ برای این همراه هوشمند ارائه نخواهد شد. علاوه بر این روشنی نور صفحه نمایش و عمر باتری پیکسل 4 نیز توان رقابت با سایر پرچم داران کمپانی‌های سامسونگ و اپل را ندارد.
 
در اخر مهم است بدانید که سیاست‌های مرجوع کردن کالا در وب‌سایت Woot محدودتر از آمازون است. شما می‌توانید بیشتر کالا‌ها را در طی بازه زمانی 30 روزه پس از خریدشان مرجوع کنید و Woot در صورت سالم بودن کالا هزینه ارسال را از هزینه اصلی کالا کم کرده و باقی مانده را به کاربر برمی گرداند.
 
کد مطلب: 65581
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام