۰
plusresetminus
جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

تخفیف ویژه مایکروسافت در بخش بازی های کامپیوتری

ایتنا- فروش ویژه عناوین برتر بازی‌های اکس باکس و کامپیوتر به زودی آغاز می‌شود و بسیاری از این عناوین با تخفیف‌های قابل توجه عرضه خواهند شد.
تخفیف ویژه مایکروسافت در بخش بازی های کامپیوتری
فروش ویژه عناوین برتر بازی‌های اکس باکس و کامپیوتر به زودی آغاز می‌شود و بسیاری از این عناوین با تخفیف‌های قابل توجه عرضه خواهند شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، جشنواره فروش ویژه بازی‌های مختلف اکس باکس که تحت عنوان Ultimate Game Sale شناخته می‌شود، آغاز شده است. مایکروسافت در این جشنواره در طی دو هفته آینده روی صد‌ها عنوان بازی و لوازم جانبی بازی‌های اکس باکس و کامپیوتر تخفیف‌های بسیار مناسبی خواهد گذاشت.
 
در بین عناوین بازی کنسول اکس باکس می‌توان به FIFA 21 Ultimate Edition و NBA 2K21 اشاره کرد که با تخفیف 75 درصدی به ترتیب به قیمت‌های 25 و 15 دلار به فروش خواهند رسید. همچنین بازی‌های Battlefield 1 Revolution و Forza Horizon 4 Ultimate Edition نیز به ترتیب به قیمت‌های 8 و 45 دلار به فروش می‌رسند.
 
همچنین نسخه اکس باکس وان بازی بیس بال MLB The Show 21 و باندل اکس باکس سری اکس و اس این بازی به ترتیب با تخفیف 35 درصدی به قیمت 39 و 55.24 دلار عرضه خواهند شد. بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War و Assassin's Creed Valhalla نیز با احتساب تخفیف 30 درصدی در اختیار علاقه مندان قرار خواهند گرفت.
 
 
 
سایر بازی هایی که شامل این تخفیف‌ها هستند شامل عناوینی نظیر Mass Effect Legendary Edition با 25 درصد تخفیف، Far Cry 5 با تخفیف 85 درصدی و The Witcher 3: Wild Hunt نسخه Game of the Year است که از 50 دلار به 10 دلار کاهش قیمت داشته است. در نهایت قیمت بازی Watch Dogs: Legion از 60 دلار به 20 دلار کاهش پیدا کرده است.
 
همچنین تخفیف هایی روی شماری از بازی‌های کامپیوتری مایکروسافت نیز در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به Gears 5 اشاره کرد که قیمت آن از 40 به 16 دلار رسیده است. شما می‌توانید بازی‌های Yakuza: Like a Dragon، Control و Halo: The Master Chief Collection را به ترتیب به قیمت‌های 36، 15 و 20 دلار خریداری کنید.
 
علاوه بر این‌ها تخفیف‌های دیگری نیز در این جشنواره روی محصولات مرتبط با اکس باکس و کامپیوترهای شخصی اعمال می‌شود. این فروش ویژه تا 5 اوت نیز ادامه خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که پیش از خرید هر بازی با مشاهده جزئیات آن از عدم دسترسی به این بازی‌ها در قالب سرویس هایی نظیر Xbox Game Pass  و EA Play اطمینان حاصل کنید.
کد مطلب: 65580
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام