۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

خودروهای مرسدس بنز تا پایان دهه کاملا برقی خواهند شد

ایتنا- مقامات کمپانی مرسدس بنز به تازگی تایید کرده اند که تمامی خودروهای ساخت این شرکت از سال 2025 به بعد برقی خواهند بود.
خودروهای مرسدس بنز تا پایان دهه کاملا برقی خواهند شد
مقامات کمپانی مرسدس بنز به تازگی تایید کرده‌اند که تمامی خودروهای ساخت این شرکت از سال 2025 به بعد برقی خواهند بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کمپانی مرسدس بنز  از جدید‌ترین گام‌های خود در راه رسیدن به تولیدات کاملا برقی پرده برداشت و اظهار کرد که این کمپانی تصمیم دارد تا در سال 2022 نسخه برقی تمامی خودروهایی که در خط تولید این شرکت ساخته می‌شوند را نیز ارائه کرده و در سال 2025 تمامی خودروهای عرضه شده با معماری جدید برقی خواهند بود.
 
اولا کالینیوس به عنواتن مدیر ارشد اجرایی مرسدس بنز در این رابطه اظهار داشت که:« تغییر به سمت خودروهای برقی به ویژه در بخش خودروهای لوکسی نظیر مرسدس بنز در حال افزایش است.
 
 
 
نقطه عطف ما رو به روز نزدیک می‌شود و تا پایان دهه حاضر با برقی شدن بازار ما نیز آمده ارائه خودروهای برقی خواهیم بود. این گام نشان دهنده تخصیص مجدد و عمیق سرمایه است. با مدیریت این تحول سریعتر ضمن حفظ اهداف سودآوری خود، موفقیت پایدار مرسدس بنز را تضمین خواهیم کرد.»
 
مرسدس بنز برای رسیدن به این هدف تصمیم دارد که در بین سال‌های 2022 تا 2030 حدود 40 میلیارد یورو روی فناوری‌های برقی سرمایه گذاری کند.
 
علاوه بر این مرسدس بنز در سال 2025 از سه گانه‌ای از معماری‌های مختص خودروهای برقی تحت عنوان MB.EA برای خودروهای مسافری، AMG.EA برای خودروهای برقی عملکردی که بر مشتریان AMG متمرکز است و VAN.EA برای خط تولید جدید مرسدس بنز با تمرکز بر خودروهای سبک وزن و ون‌ها رونمایی خواهد کرد.
 
همچنین لازم به ذکر است که مرسدس قصد دارد در سال‌های آینده به منظور رسیدن به ظرفیت تولید باتری 200 گیگاواتی که برای ساخت خودروهای برقی آینده این کمپانی یک پیش نیاز ضروری است، هشت کارخانه مختلف را در بخش‌های مختلف ایجاد و راه اندازی کند.
کد مطلب: 65578
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام